hallo
mijn vader wil graag een media center hebben
maar hij heeft geen zin om naar troelstra (een pc zaak in de buurt) te gaan en daar een media center te kopen voor 1500 euro
dus ik zij ik kan wel wat informatie opzoeken en wel 1tje bouwen
maar ik heb wat geggoogled en vond alleen maar mensen die er 1 hadden en hoe goed het werkte maar niet welke hardware ze gebruikten enz enz
wat moet hij er mee kunnen:
op de bank zitten en met een afstandsbediening door het menu heen gaan muziek uitkiezen volume harder en zachter films uitkiezen
opnemen van de tv is niet een must.
oftewel alles met de afstandsbediening doen dus niet naar die kast toe lopen en op knoppen drukken.
ik zat zelf te denken aan:
Intel Pentium D, 820, Socket 775, Boxed
Dane-Elec DDR2 SDRAM, 1024 MB, DDR2, PC4200, 533 MHz, 2 x
Western Digital Caviar SE16, 250 GB, 7200 rpm, 16 MB, Serial ATA300
alleen nu moet ik dus nog een goed moederbord
tv kaart / videokaart
en hoe gaat dit in z'n werk want als je 1 koopt dan zit er dus een afstandsbediening bij alleen hoe krijg ik die in hemelsnaam op mijn eigen gebouwde
plus dat ik niet weet welk mobo daar goed voor is
en welke tv / videokaart
in ieder geval bedankt
mijn vader wil graag een media center hebben
maar hij heeft geen zin om naar troelstra (een pc zaak in de buurt) te gaan en daar een media center te kopen voor 1500 euro
dus ik zij ik kan wel wat informatie opzoeken en wel 1tje bouwen
maar ik heb wat geggoogled en vond alleen maar mensen die er 1 hadden en hoe goed het werkte maar niet welke hardware ze gebruikten enz enz
wat moet hij er mee kunnen:
op de bank zitten en met een afstandsbediening door het menu heen gaan muziek uitkiezen volume harder en zachter films uitkiezen
opnemen van de tv is niet een must.
oftewel alles met de afstandsbediening doen dus niet naar die kast toe lopen en op knoppen drukken.
ik zat zelf te denken aan:
Intel Pentium D, 820, Socket 775, Boxed
Dane-Elec DDR2 SDRAM, 1024 MB, DDR2, PC4200, 533 MHz, 2 x
Western Digital Caviar SE16, 250 GB, 7200 rpm, 16 MB, Serial ATA300
alleen nu moet ik dus nog een goed moederbord
tv kaart / videokaart
en hoe gaat dit in z'n werk want als je 1 koopt dan zit er dus een afstandsbediening bij alleen hoe krijg ik die in hemelsnaam op mijn eigen gebouwde
plus dat ik niet weet welk mobo daar goed voor is
en welke tv / videokaart
in ieder geval bedankt