Ik ben bezig om een gastenboekje te bouwen in DotNetNuke.
Op zich wil dit allemaal best alleen zit ik nu al dagen met een "simpel" probleem
Ik heb in mijn tabel de "Email" en een "EmailShow" kolom.
Ik wil dus aan de gebruikers de mogenlijkheid geven om hun email wel of niet te laten zien.
Ik heb dus op mijn pagina een repeater met de volgende hyperlink:
Probleem is hoe krijg ik mijn HyperLink binnen die repeater visable = false vanuit mijn code behind?
Ik ben al bezig geweest met alle events van de repeater, en de findcontrol methode maar ik geraak maar niet bij mijn hyperlink
.
Op zich wil dit allemaal best alleen zit ik nu al dagen met een "simpel" probleem
Ik heb in mijn tabel de "Email" en een "EmailShow" kolom.
Ik wil dus aan de gebruikers de mogenlijkheid geven om hun email wel of niet te laten zien.
Ik heb dus op mijn pagina een repeater met de volgende hyperlink:
code:
1
2
3
4
| <!-- Email Link --> <asp:HyperLink ID="gbEmail" runat="server" ImageUrl="~/desktopmodules/vdsGuestBook/Images/email.png" Target="_blank" NavigateUrl='<%# "mailto:" + DataBinder.Eval(Container.DataItem, "gbEmail")%>' Height="16" Width="16" CssClass="png"></asp:HyperLink> |
Probleem is hoe krijg ik mijn HyperLink binnen die repeater visable = false vanuit mijn code behind?
Ik ben al bezig geweest met alle events van de repeater, en de findcontrol methode maar ik geraak maar niet bij mijn hyperlink
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| //bind the content to the repeater
for (int guestItems = 0; (guestItems <= (colvdsGuestBooks.Count - 1)); guestItems++)
{
objGuestbook = colvdsGuestBooks[guestItems];
if (objGuestbook.gbEmailShow == 0)
{
Debug.WriteLine("Geen email tonen " + objGuestbook.gbEmailShow);
}
}
GuestBookRepeater.DataSource = colvdsGuestBooks;
GuestBookRepeater.DataBind(); |