[XP&Vista] Dubbel klik muisproblemen

Pagina: 1
Acties:
  • 411 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56
Ik heb sinds kort problemen met mijn muis ( razer Copperhead ) dat hij dubbelclicked met een enkele muis klik .. dit is natuurlijk enorm vervelend. Maar het rare me schoonmoeder heeft er ook last van na een Vista installatie op dr pc gezet te hebben.

Ik heb Vista draaien op een andere schijf dan Win XP en heb Vista later geinstalleerd dan XP.

Ik heb me muis drivers opnieuw geinstalleerd en ik heb me muis naar de laatste versie geflashed, maar dat mag allemaal niet baten.

Ik zit er aan te denken XP er opnieuw op te zetten maar aangezien ik gebruik maak van meerdere Video en Audio en Foto bewerkingsprogramma's heb ik hier niet zo'n trek in omdat ik na installaties altijd eerst een week last heb van onderline codec problemen..

Heeft iemand hier ook last van en is er een oplossing om het op te lossen ?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Plaats via een topicreport even een topic titel die wel af is :)

• exempt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-12-2023
In een map, bijv. deze computer even mapoptie's> daar bij de onderste kijken: Op items klikken.

Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do...!

• anandus
  • Niet online
Doet je muis het wel gewoon goed op Vista? Of een andere XP-computer?
(m.a.w. is het knopje niet gewoon 'versleten' ofzo?).

Verder vind ik het wel vreemd. Zeker aangezien Vista op een andere schijf geïnstalleerd is. Behalve eventueel de bootsector zou er niets veranderd moeten zijn aan de XP-installatie, laatstaan de muisdrivers.

Overigens wel een zeer vervelend probleem (heb ik ook gehad, maar bij mij was het gewoon een jarenoude muis die aan vervanging toewas).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Maku
  • Laatst online: 23-02 14:56
Hmm ik dacht dat ie het niet onder vista deed maar daar geeft ie ook problemen .. het zal dan wel me muis zijn :(