[Firefox] Sneltoetsen uitschakelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 506 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• osorkon!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-01-2025
Ik vraag me af of je die sneltoetsen in firefox niet kan uitschakelen, of wijzigen, kvind het namelijk heel irritant dat ik soms per ongeluk op backspace druk en hij de pagina verlaat. Zou dit niet op 1of andere manier mogelijk zijn? Er was een soort extensie hiervoor in firefox 1.5, maar in 2.0 weet ik het niet.

Groeten Osorkon

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17-07 10:32

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

probeer eens in de about:config de waarde van ui.key.menuAccessKey te veranderen naar -1

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het wijzigen of uitzetten van sneltoetsen kan met de plugin keyconfig :).

• osorkon!
Hmm deze werkt niet meer blijkbaar? :)

probeer eens in de about:config de waarde van ui.key.menuAccessKey te veranderen naar -1

werkt ook niet :(

[ Voor 59% gewijzigd door osorkon! op 29-10-2006 20:20 ]

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:41

timovd

Voorsprong door techniek

rechter muisknop op "download" en dan "save as". vervolgens sleep je het bestand naar een FF venster. Handig.. eens kijken of ik nu wel met alt B naar de GoT bookmarks kan gaan.

[ Voor 0% gewijzigd door timovd op 29-10-2006 20:23 . Reden: proggie werkt dus niet @ FF2.. zie post hieronder. ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:07

samo

yo/wassup

Lees ook eens TheZeroorez in "[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel X" en vooral het stukje:
TheZeroorez schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:10:
FAQ

Vraag: In Firefox 2.0 zitten van die leuke shortkeys. Op GoT gebruik ik vaak Alt+S op te posten, en nog meer van die dingen. Dit gaat niet meer, omdat Firefox ze gebruikt. Hoe zet ik dit uit?
Hiervoor moet je twee waardes in de verborgen instellingen aanpassen...
about:config
ui.key.chromeAccess --> 0
ui.key.contentAccess --> 4

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• osorkon!
Super het werkt :) bedankt iedereen.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Volgende keer dus eerst even rondkijken in andere topics over hetzelfde onderwerp ipv meteen een nieuw topic te openen. ;) Op GoT verwachten we namelijk ook nog dat je zelf ook wat probeert alvoor je een topic opent, en dat miste ik een beetje in je topicstart. Wat had je zelf allemaal al geprobeerd? Waar had je naar gezocht? Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette) over wat we verwachten van je in feite. ;)

offtopic:
Nog welkom op GoT :w

Signature

• osorkon!
Ik had het ook gevonden, maar het probleem was dat het in 1.5 goed ging :) maar ik had geupdate naar 2.0 en deze ging niet :p daarom de nodige problemen, en de vorige topics gingen over de oudere versies daarmee.
Pagina: 1