Toon posts:

Scant niet in netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb 2 pc`s met als stuurprogramma XP Home
Die printen allebei met dezelfde printer, een brother 310cn (met netwerkaansluiting dus)
eerst funtioneerde alles perfect...printen, scannen en kopieren gaat allemaal goed. maar sinds een week doet hij op beide pc`s niet meer scannen.
Ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niks, hij bleef keurig kopieren en printen maar hij scande niks!
heeft iemand misschien wat tips?

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-03 20:03
Heb je al nieuwe drivers geprobeert?

het wil wel eens voorkomen na een MS update dat bepaalde onderdelen niet meer helemaal lekker werken.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Topicstarter
Ja die heb ik rechstreeks van de brother site afgeplukt, de nieuwste versie

Verwijderd

Topicstarter
En ja aan de netwerkkabels kan het ook niet liggen, want dan zou hij ook niet meer kunnen printen.
Dus ik weet niet waar dat aan zou kunnen liggen?

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

ralpje

Deugpopje

Op wat voor manier scande je normaal gesproken? Werd de scan naar een e-mail adres verstuurd, of draaider er lokaal een client-app die de scan 'ontvangt'.
In het laatste geval: tsjek eens of er niet een firewall is die de boel in de soep laat lopen, en/of installeer de client app eens opnieuw.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Topicstarter
Nou je had een programmatje..en daarmee kon je scannen, maar nu zegt het programma iedere x dat er een fout is opgetreden en staat er van: start de pc opnieuw op en probeer opnieuw.
Maar ik weet niet waar ik dat programmatje kan vinden, dus die heb ik nog niet kunnen herinstalleren
Pagina: 1