Hallo. Sinds gisterenavond zit ik met het volgende probleem: ik kan geen verbinding met het internet maken via de Belgacom PSTN Philips router. Het ligt vermoedelijk niet aan de router; ik kan met een andere computer wel draadloos internet verkrijgen. De router beschikt over de meest recente firmware-versie. De PC in kwestie heeft een Asus P5W DH Deluxe moederbord, met laatste BIOS. Het vreemde is dat hij aangeeft dat hij wel verbinding heeft gemaakt. Dit wordt bevestigd door het feit dat ik zonder problemen een LAN-game kan spelen in Rome: Total War.
Gewoon internet (Internet Explorer 7, FireFox 2, Steam e.a.) werkt niet. De verbinding 'Herstellen' werkt wel, maar dat haalt niets uit. Misschien van belang: het probleem heeft kort plaatsgevonden na een update van Trackmania Nations dat het zogenaamde PlayLinc programma installeert, er verscheen een nieuwe verbinding naast de draadloze verbinding. Het programma heb ik echter verwijderd, samen met de verbinding.
Bedankt!
Gewoon internet (Internet Explorer 7, FireFox 2, Steam e.a.) werkt niet. De verbinding 'Herstellen' werkt wel, maar dat haalt niets uit. Misschien van belang: het probleem heeft kort plaatsgevonden na een update van Trackmania Nations dat het zogenaamde PlayLinc programma installeert, er verscheen een nieuwe verbinding naast de draadloze verbinding. Het programma heb ik echter verwijderd, samen met de verbinding.
Bedankt!