Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IO schield vervangen op een coolermaster mystique 632

Pagina: 1
Acties:

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 07:55
Hallo,

Ik heb een mooie nieuwe kast gekocht (coolermaster mystique 632) maar de I/O shield past niet, dus ik dacht, ik gebruik wel degene van mijn oude kast, die past wel goed. maar mijn vraag is, hoe vervang je zo'n ding? Er zijn geen schroefjes, en je kan hem volgens mij ook niet vastklikken o.i.d. Opzich is de huidige I/O shield niet zo heel anders maar ik kom toch niet bij 2 usb poorten en mijn speaker uitgang.

Alvast bedankt.
Raphaelo

EDIT: ik wist niet zeker of ik hem wel hier moest plaatsen maar als het fout is, wil dan een modje mijn topic verplaatsen?

[ Voor 12% gewijzigd door Raphaelo op 29-10-2006 11:18 ]

originele signatures zijn top!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

i/o shield kun je er zo uitdrukken en daarna in andere kast er weer indrukken

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
bartgrefte schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:22:
i/o shield kun je er zo uitdrukken en daarna in andere kast er weer indrukken
inderdaad gewoon drukken, en vrij stevig :)
Het I/O panle zit er langs binnen opgeklikt. dus van buiten naar binnen duwen om hem te verwijderen :)

[ Voor 13% gewijzigd door the_stickie op 29-10-2006 11:24 ]

• Raphaelo
Oke zal het zo even proberen, was bang dat ik hem kapot zou maken want dan zou ik helemaal geen i/o shield meer hebben.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raphaelo schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:28:
Oke zal het zo even proberen, was bang dat ik hem kapot zou maken want dan zou ik helemaal geen i/o shield meer hebben.
Ach, een beetje vriendelijke pcboerverkoper kan er zo eentje bestellen voor als ie kapot is.

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 29-10-2006 11:35 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:42
bartgrefte schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:34:
[...]

Ach, een beetje vriendelijke pcboerverkoper kan er zo eentje bestellen voor als ie kapot is.
Ach, als je in de buurt van Gouda woont kan je er bij mij 5 op komen halen ;)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Speedswitch schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:52:
[...]

Ach, als je in de buurt van Gouda woont kan je er bij mij 5 op komen halen ;)
enschede..... Kan der altijd paar van stage meenemen die over zijn, die wat standaard in de kast zitten gooien we namelijk weg omdat er aangepaste bij de mobo's zit.

Oscar Wilde

• Raphaelo
Het is gelukt, thnx iedereen. ik heb er alleen een behoorlijke snee in m'n vinger aan over gehouden... die dingen zijn scherp. :P

Wat mij betreft mag deze dicht.

Verwijderd

Waarvoor zijn I/Oshields eigenlijk nodig? zitten aan achterkant, niemand kijkt daar.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raphaelo schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:35:
Het is gelukt, thnx iedereen. ik heb er alleen een behoorlijke snee in m'n vinger aan over gehouden... die dingen zijn scherp. :P

Wat mij betreft mag deze dicht.
heb ik telkes op stage, door cheapo slecht afgewerkte kasten (aopen 360, 340, 450)

Oscar Wilde

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:02:
Waarvoor zijn I/Oshields eigenlijk nodig? zitten aan achterkant, niemand kijkt daar.
Dat noemen ze afwerking :)

Is hetzelfde als een afstandsbediening zonder batterijklepje. Je kijkt er nooit naar, maar oh zo irritant.... |:(

Verwijderd

Geen batterijklepje => batterijen vallen eruit. Geen IO shield => je moederbord valt er niet uit.
Vergelijking is krom.

Verwijderd

luchtstroom in de kast, lucht kan alleen door de ventilatie openingen naar buiten en doet zo z'n koelend effect

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:13:
luchtstroom in de kast, lucht kan alleen door de ventilatie openingen naar buiten en doet zo z'n koelend effect
Tevens is het ook een afscherming voor elektromagnetische straling
EMC-normen waar een systeem aan moet kunnen voldoen.
mobo-tjes van tegenwoordig maken een hele rommel en dat moet met een beetje blik tegengehouden worden.:D
Pagina: 1