Hallo mensen,
Gisteren mijn systeem bij Azerty opgehaald. Diep in de nacht nog alles aangesloten, en alles werkte echt perfect. Totdat ik een game wilde installeren, toen begon het gezeur
Specificaties computer:
- CoolerMaster Mystique 632
- Enermax Liberty 500W
- P5B Deluxe
- Core 2 Duo E6600 met Scythe NinjaPlus revB waar de fan nog veel te hard staat
- 2GB G.Skill PC6400 cas 4
- MSI 7900GTO aangesloten op LG L204WT via DIGITAL (DVI?)
- Seagate 250GB 16mb cache schijf ingepakt in een SilentMaxx Silencer.
- Slecht functionerende??? Samsung SH-S182D
Windows was geïnstalleerd door Azerty via de DVD-writer. De SH-S182D van Samsung doet het wat minder goed dan de rest. Zo snel als ik op het eject knopje drukte, komt hij er gewoon uit. Ik deed een DVD erin (RCT3, maar dat maakt verder toch niet uit denk ik want hij werkt beneden wel ...), drukte weer op de knop en ik hoorde een gepieeeep. Toen kwam de disk er gewoon weer uit. Ook met andere CD's geprobeerd. Zelfde resultaat.
Computer uitgezet, eens kijken wat er allemaal aan de hand was/kon zijn (want we hebben er wel 100km mee gereden). Toen zat er een stekkertje niet helemaal goed. Nou, weer opgestart, en geen resultaat.
Hebben meer mensen dit probleem gehad met de SH-S182D van Samsung ?
Ik vermoed namelijk zeer dat er iets is losgeraakt, want hoe kunnen ze bij Azerty anders windows hebben geïnstalleerd vanaf de CD?
Alle hulp is welkom!!
Groet,
Jan Elffers
Gisteren mijn systeem bij Azerty opgehaald. Diep in de nacht nog alles aangesloten, en alles werkte echt perfect. Totdat ik een game wilde installeren, toen begon het gezeur
Specificaties computer:
- CoolerMaster Mystique 632
- Enermax Liberty 500W
- P5B Deluxe
- Core 2 Duo E6600 met Scythe NinjaPlus revB waar de fan nog veel te hard staat
- 2GB G.Skill PC6400 cas 4
- MSI 7900GTO aangesloten op LG L204WT via DIGITAL (DVI?)
- Seagate 250GB 16mb cache schijf ingepakt in een SilentMaxx Silencer.
- Slecht functionerende??? Samsung SH-S182D
Windows was geïnstalleerd door Azerty via de DVD-writer. De SH-S182D van Samsung doet het wat minder goed dan de rest. Zo snel als ik op het eject knopje drukte, komt hij er gewoon uit. Ik deed een DVD erin (RCT3, maar dat maakt verder toch niet uit denk ik want hij werkt beneden wel ...), drukte weer op de knop en ik hoorde een gepieeeep. Toen kwam de disk er gewoon weer uit. Ook met andere CD's geprobeerd. Zelfde resultaat.
Computer uitgezet, eens kijken wat er allemaal aan de hand was/kon zijn (want we hebben er wel 100km mee gereden). Toen zat er een stekkertje niet helemaal goed. Nou, weer opgestart, en geen resultaat.
Hebben meer mensen dit probleem gehad met de SH-S182D van Samsung ?
Ik vermoed namelijk zeer dat er iets is losgeraakt, want hoe kunnen ze bij Azerty anders windows hebben geïnstalleerd vanaf de CD?
Alle hulp is welkom!!
Groet,
Jan Elffers