Toon posts:

2 Schermen Video

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Situatie:
Laptop met CRT scherm. CRT scherm wordt als extra ruimte gebruikt. Dus niet uitrekken of klonen maar extra bureaublad. In mijn laptop zijn een ATI Mobility Radeon X700 XL en op mijn laptops taat de ati catalyst control center.

Probleem:
Het lukt me maar niet om in te stellen dat video ook op mijn tweede (crt) scherm getoond wordt. Bij gelijk wel programma krijg ik een zwart scherm. Media Player, VLC, Power Cinema.
Embeded video op sites zoals quicktime filmpjes kan ik voorbeeld wel zien op mijn tweede scherm.

Iemand die me kan helpen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit heeft te maken met de overlay. Deze kan vaak maar op 1 monitor worden gebruikt.
http://gathering.tweakers...rchtimeout%5D=30#hitstart

hier staan heel veel interessante topics tussen met genoeg tips :)

Verwijderd

Toevallig niet lang geleden nog gedaan. VLC player gebruiken, overlay uitzetten, en onder filters ergens de videowall gebruiken met 1 rij, 2 kolommen. De vensters gooi je dan op de juiste monitoren en maximaliseer je.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Iemand die me kan helpen?
Ja, jijzelf :o

Begin eens met je in te lezen in het juiste subforum. Je kunt info hierover vinden in Videoplanken & Beeldkanonnen en/of Audio, Video & HiFi. Het is geen wonder dat je niets vindt in Overige Hardware. Lees vervolgens gewoon eens door wat je vindt (zie die search die Terw_Dan voor je gedaan heeft). Dan zou het duidelijk moeten zijn.

GoT is geen helpdesk maar een knowledgebase - we verwachten dat je zelf op zoek gaat voor je een vraag stelt. Te zien aan jouw posthistory heb je dat niet helemaal door. Graag voortaan wel doen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.