Toon posts:

ISDN naar VOIP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers,

Wij hebben ISDN-2 daar hebben we weinig aan meer dit kan je omzetten naar analoog lijn weet ik.

Ik heb ook gezien dat de abonement kan omzetten naar ISDN-1 maar die prijs verschil is erg weinig dus niet interesant.

prijs op moment:
26 euro per maand ISDN abbo
20 euro per maand internet
telefoon kosten via tele2

we bellen via tele2 maar hebben ISDN abbonement van kpn.
we hebben adsl van planet internet op moment(KPN).

wij zagen verschilende aanbiedingen zoals tele2 met internet bellen.
http://www.tele2.nl/webwinkel/adsl/

maar nu is het probleem is het mogelijk internet en telefoon gescheiden te houden ik wil namelijk geen 4 mbit internet hebben van tele2 en ze hebben geen goede news groepen :( maar dat VOIP heb ik wel interesse in.

Is er een manier om toch goedkoper te bellen en de telefoon nummer te houden van de hoofdlijn van onze ISDN centrale.

Enige ding wat ik weet is downgrade naar analoog belbudget lijn.
o ja wij willen niet dagen zonder telefoon zitten (maximaal 2 uur downtime dan moet spul werken) .

Even kort samengevat voor diegene die niet weet wat ik bedoel wij willen van KPN af met telefoon en internet en willen het appart houden wil naar deamon (BBNED) met internet en met telefoon tele2. verder liefst geen KPN meer (te duur).

EDIT: als titel niet goed is verander maar

Verwijderd

Het lijkt wel een advocatenkantoor hier...

Anyway, het lijkt me het handigste als je zelf eerst eens op onderzoek uitgaat. Er zijn 101 sites die alle aanbieders vergelijken. Je weet zelf je postcode en het pakket dat je graag wilt, even invullen en je krijgt de meest voordelige opties. Als je dan vragen hebt of niet weet tussen welke pakketen je het beste kunt kiezen, leg het dan hier voor.
Zo ben ik ook moeten beginnen aan mijn voip-dagboek.