Hallo,
Ik snap het niet meer.
Vandaag heb ik een nieuw systeem gekocht... Wel te verstaan
ConRoeXFire-eSATA2 http://www.asrock.com/product/ConRoeXFire-eSATA2.htm
met een e6300
1GB DDR 667
2* wester digital s-ata2 schrijven (speciale raid editie?) á 250GB
Dit draait allemaal prima.
Ik heb een raid array aangemaakt... floppy aangemaakt zowel met de cd-rom als vanaf internet gedownload... (drivers voor de raid controller).
Met mijn (legale) windows xp, sp1 cd-rom stopt met het verhaal met een BSOD
De home sp1 (legale van laptop) gaat alles prima (boot, drukt tijden install F6, hij laad het stuurprogramma, ik laat het floppy in de floppy disk zitten), we gaan verder met het setup, partitioneren, pc gaat formateren.. na het formateren vraagt hij naar de cd-rom of floppy van
intel matrix storage manager driver
Nu gooien wij dit in google... Ik kom dan een .exe bestand tegen...
Zo ook staat dit .exe bestand op de cd-rom die bij het mobo zat...
Het lijkt mij het proberen nog niet waard dit .exe bestand op cd te zetten, hier gebeurd natuurlijk niks mee... En op floppy überhaupt niet.
Ik heb alles gevolgt uit de handleiding, losse pdf's op cd-rom over raid... en op de intel site... En ik snap het niet meer.
Ik snap het niet meer.
Vandaag heb ik een nieuw systeem gekocht... Wel te verstaan
ConRoeXFire-eSATA2 http://www.asrock.com/product/ConRoeXFire-eSATA2.htm
met een e6300
1GB DDR 667
2* wester digital s-ata2 schrijven (speciale raid editie?) á 250GB
Dit draait allemaal prima.
Ik heb een raid array aangemaakt... floppy aangemaakt zowel met de cd-rom als vanaf internet gedownload... (drivers voor de raid controller).
Met mijn (legale) windows xp, sp1 cd-rom stopt met het verhaal met een BSOD
De home sp1 (legale van laptop) gaat alles prima (boot, drukt tijden install F6, hij laad het stuurprogramma, ik laat het floppy in de floppy disk zitten), we gaan verder met het setup, partitioneren, pc gaat formateren.. na het formateren vraagt hij naar de cd-rom of floppy van
intel matrix storage manager driver
Nu gooien wij dit in google... Ik kom dan een .exe bestand tegen...
Zo ook staat dit .exe bestand op de cd-rom die bij het mobo zat...
Het lijkt mij het proberen nog niet waard dit .exe bestand op cd te zetten, hier gebeurd natuurlijk niks mee... En op floppy überhaupt niet.
Ik heb alles gevolgt uit de handleiding, losse pdf's op cd-rom over raid... en op de intel site... En ik snap het niet meer.