[MSN] aantal contactpersonen niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• ase-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2023
ik kom erachter dat ik op mn eigen pc een aantal mensen niet online zie, terwijl ze dat wel degelijk zijn.
ik ben niet geblocked, het leuke is dat als ik op e-buddy ga (web based msn) ik ze wel gewoon online zie en mee kan praten.
Als diegen mij aanspreekt kunnen we wel gewoon chatten, ik kan alleen geen conversatie openen met de betreffende personen.
opnieuw toevoegen lukt ook niet om de een of andere reden. (als ik degene toevoeg, komt het emailadres in mn lijst te staan, maar dit blijft een mailadres, geen naam.)
op een andere pc met live messenger zijn ze wel gewoon online.

ik heb reeds geprobeerd:

live messenger eraf, reboot, opnieuw installeren.
goed gecheckt of ze niet bij geblokkeerde personen stonden oid,
en register gecleaned na uninstall..

niks helpt tot nu toe, misschien weet iemand hoe je je pc echt kan schoonmaken, zodat alle instellingen, login gegeven etc van MSN verwijderd worden, net als na een nwe windows install

You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.

• fckgw
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-12-2021

fckgw

rhqq2

TVP. Wat een vaagheid. Het was al een oerwoud met de allow list, block list, de contact list zelf, de 'who has added me list' en het vinkje 'only people in my allow list can see my online status', als het ook nog per PC kan verschillen is het helemaal niet meer te vatten. Voordeel van deze complexiteit is dat de meeste wijven er al helemaal geen reet meer van snappen dus als je zoals ik nooit uit de puberale fase gekomen bent waarin je voor je seksuele contacten van MSN afhankelijk bent kun je daar absoluut je voordeel mee doen.

[ Voor 32% gewijzigd door fckgw op 28-10-2006 23:42 ]

• ase-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2023
hehe, moet er even bij vermelden, na deinstallatie, en installatie van een msn 6 versie, zijn de personen wel gewoon zichtbaar..
als ik dus ergens alle instellingen van WLM kan resetten oid, hoor ik dat graag

You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.