Ik heb laatst een 80 Gigabyt USB externe harde schijf van Freecom gekocht.
en die doet het goed op al onze XP pc's, maar op mijn eigen Windows ME pc doet hij het niet hij ziet hem opzich wel wel want rechtsonderin in de taakbalk komt te staan USB schijf verwijderen.
maar in deze computer ziet hij hem niet
wat ik al geprobeert heb
kijken of er een driver staat op het meegeleverde cd'tje maar dat is niet zo.
Op www.freecom.com zoeken naar drivers maar het enige wat hij geeft is een driver voor win 98
googlen maar daar heb ik ook niks gevonden
op www.microsoft.com kijken naar windows ME driver voor externe HD maar daar heb ik ook niks gevonden
en op tweakers zoeken maar daar stond ook niks
en ik heb ook nog geprobeerd of hij het wel doet op de windows 2000 pc van mijn zusje en dat daar deed hij het gewoon
Dus mijn vraag is
weet iemand waar ik een goede driver voor externe USB schijven kan vinden voor ME
of moet ik gewoon 2000 of linux installeren ?
oja de schijf is gepartitioneerd maar ik denk dat dat niks uitmaakt
en die doet het goed op al onze XP pc's, maar op mijn eigen Windows ME pc doet hij het niet hij ziet hem opzich wel wel want rechtsonderin in de taakbalk komt te staan USB schijf verwijderen.
maar in deze computer ziet hij hem niet
wat ik al geprobeert heb
kijken of er een driver staat op het meegeleverde cd'tje maar dat is niet zo.
Op www.freecom.com zoeken naar drivers maar het enige wat hij geeft is een driver voor win 98
googlen maar daar heb ik ook niks gevonden
op www.microsoft.com kijken naar windows ME driver voor externe HD maar daar heb ik ook niks gevonden
en op tweakers zoeken maar daar stond ook niks
en ik heb ook nog geprobeerd of hij het wel doet op de windows 2000 pc van mijn zusje en dat daar deed hij het gewoon
Dus mijn vraag is
weet iemand waar ik een goede driver voor externe USB schijven kan vinden voor ME
of moet ik gewoon 2000 of linux installeren ?
oja de schijf is gepartitioneerd maar ik denk dat dat niks uitmaakt
HDD 6320 is LIeeev