Toon posts:

VPN en zelf inloggen probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweaks,

Ik heb een VPN server opgezet aan de hand van een tutorial en die werkt. Remote kunnen de mensen inloggen, allemaal mooi. Nu wil ik zelf ook nog inloggen zodat we allemaal in dezelfde VPN zitten. Ik gebruik geen apparte PC voor de server. Kan ik op 1 of andere manier zelf inloggen op m'n eigen VPN. Ik heb het al geprobeerd met mijn ip, maar dat lukt niet.

Mijn PC/VPN -> Router -> remote user

De user kan er dus op, dus dat werkt. Alleen nu ik nog ... of heb ik daarvoor echt een apparte server nodig?

Alvast bedankt!

Gr,
Xs.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
Hoezo inloggen op je "eigen VPN"?
VPN is een versleutelde netwerkverbinding waarmee je juist anderen op jouw LAN toelaat. Als alles goed zit kunnen jullie elkaar allemaal zien :)

[ Voor 3% gewijzigd door the_stickie op 28-10-2006 21:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou, blijkbaar niet ... we proberen een spel over LAN te spelen d.m.v. VPN, maar de rest ziet me niet als ik een game host. Of zie ik iets over het hoofd?

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
Wat voor ip adressen hebben jullie? en kunnen jullie elkaar pingen? evt op ip connecten

And this !! Is to go even further beyond!!!

Verwijderd

Topicstarter
mijn ip is hetzelfde als van de VPN ... De rest krijgt ip adressen 192.168.2.100-105 toegewezen ...
Kzal eens kijken of ik die kan pingen ...

Hij doet het! Ik kan alleen niet zelf hosten, wel joinen als een ander in de VPN host :D Thx all!

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 00:35 ]