"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"
Draai de filerecovery vanaf de bak waarop de files zijn verwijdert. Dan hoef je het niet via het netwerk te doen maar kun je het gewono lokaal uitvoeren
Een groot deel (de meeste) van de bestanden heb ik op het eerste gezicht terug kunnen halen. Niet alle teruggehaalde bestanden zijn leesbaar, dus waarschijnlijk teveel beschadigd. Maar beter iets dan niets. Ik heb het programma "restoration" gebruikt. Erg simpel, maar functioneel. PCInspector is wat minder gebruiksvriendelijk, ik had eerst de verkeerde smartversie
(4,5) gedownload, waarmee alleen fotobestanden etc.. kunnen worden hersteld.
Met versie 4,0 kunnen wel bestanden worden gedownload. In ieder bedankt voor de tip.
(4,5) gedownload, waarmee alleen fotobestanden etc.. kunnen worden hersteld.
Met versie 4,0 kunnen wel bestanden worden gedownload. In ieder bedankt voor de tip.
[ Voor 92% gewijzigd door Majapro op 29-10-2006 11:01 ]
"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"