Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Welke Windows versie gaat het hier eigenlijk over? Ik zou die graag in je topic titel zetten cfr. de Windows Clients Policy 
Je hebt je netwerk driver wel re-installed, maar heb je ook al eens gekeken of er toevallig een ge-update driver voor is? Heb je ook al eens programma's die eventueel ingrijpen op je systeem er af gegooid (denk aan Norton AV, Firewall apps, etc)?
Je hebt je netwerk driver wel re-installed, maar heb je ook al eens gekeken of er toevallig een ge-update driver voor is? Heb je ook al eens programma's die eventueel ingrijpen op je systeem er af gegooid (denk aan Norton AV, Firewall apps, etc)?
Het gaat om Windows XP SP2. Ik heb de nieuwste driver gedownload en geinstalleerd.
Ik zal eens proberen of het verwijderen van zone alarm uitkomst biedt.
Ik zal eens proberen of het verwijderen van zone alarm uitkomst biedt.
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Verwijderd
Dat is een driver van je Realtek netwerk kaart, dus herinstallatie van windows lijkt me niet echt een juiste oplossing
If all else fails, reinstall windows?
Mja, ik ben echt even out of ideas. Sinds ik linux op een andere partitie erbij heb gezet is mijn systeem onder windows zwaar instabiel geworden. Zodra mn linux vak voorbij is ga ik die bak gewoon helemaal leeggooien denk ik.
Maar goed, als iemand ideeen heeft om het probleem zo te verhelpen zou dat fijn zijn. Ik kan er wel omheen werken natuurlijk (shares benaderen vanuit een programma, ipv windows explorer, of uploaden naar laptop vanaf andere pc, ipv downloaden naar laptop), maar fijn is anders.
Mja, ik ben echt even out of ideas. Sinds ik linux op een andere partitie erbij heb gezet is mijn systeem onder windows zwaar instabiel geworden. Zodra mn linux vak voorbij is ga ik die bak gewoon helemaal leeggooien denk ik.
Maar goed, als iemand ideeen heeft om het probleem zo te verhelpen zou dat fijn zijn. Ik kan er wel omheen werken natuurlijk (shares benaderen vanuit een programma, ipv windows explorer, of uploaden naar laptop vanaf andere pc, ipv downloaden naar laptop), maar fijn is anders.
Probeer eens "SFC /SCANNOW" uit te voeren?
Hiermee scan je al je systeem files van windows xp.
Heb je het probleem ook bij andere shares?
Als dit niet het geval is kun je die share misschien een keer opnieuw aanmaken.
Of de cache van je netwerk schijven legen, maar dat moet haast al gebeurd zijn als je de drivers herinstalleerd. (probeer eens een herstellen/repair) uit te voeren op de betreffende NIC.
Hiermee scan je al je systeem files van windows xp.
Heb je het probleem ook bij andere shares?
Als dit niet het geval is kun je die share misschien een keer opnieuw aanmaken.
Of de cache van je netwerk schijven legen, maar dat moet haast al gebeurd zijn als je de drivers herinstalleerd. (probeer eens een herstellen/repair) uit te voeren op de betreffende NIC.
[ Voor 62% gewijzigd door Grenco op 30-10-2006 09:33 ]
Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!
Pagina: 1