Toon posts:

html + php in frame

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een gastenboek in elkaar gezet, nu heb ik deze in het frame kunnen krijgen met een iframe maar is er ook een andere oplossing ??

Hij scrollt namelijk erg slecht. er is ook maar 1 tekst te zien en voor de andere berichten moet je helemaal naar beneden scrollen.

Ik heb hem ook al geprobeerd te vergroten maar is er een oplossing ??

Voorbeeld is te zien op : http://82.73.37.19/www.tweakers.net/web en dan gastenboek. bedankt.

( p.s. je kan gewoon berichten erin gooien want deze komen in een .txt bestand. )

( het frame wat erom heen zit is een .css )

het gastenboek loopt als volgt.

Gastenboek.php / gaat dan naar gastenboek.txt / gaat dan naar gast1.php en gb.php staan alles berichten in.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2006 18:26 ]

Verwijderd

Waarom open je gb.php niet gewoon in het "onder" (hoofd content) Iframe... zie nou niet echt problemen daarmee ofzo... of je moet willen dat het terug knopje altijd zichtbaar is... maar daar zijn ook nog wel andere oplossingen voor...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:08:
Waarom open je gb.php niet gewoon in het "onder" (hoofd content) Iframe... zie nou niet echt problemen daarmee ofzo... of je moet willen dat het terug knopje altijd zichtbaar is... maar daar zijn ook nog wel andere oplossingen voor...
Het frame zal dan niet zichtbaar zijn, maar is er misschien iemand die het wel weet of een andere oplossing heeft.

Alvast bedankt.

Probleem al opgelost, iframe aangepast in grootte en #amount verkleint naar 3 ( voor de x aantal berichten op pagina in gastenboek. )

Bedankt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 11:45 ]