Inktjet Cartridges wat houd Compatible precies in

Pagina: 1
Acties:

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:04

aex351

I am the one

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een inktjet cartridge en kom daar naast de HP merk ook een "compatible" tegen welk bijna 40% goedkoper kost. Ik heb zelf het idee dat dit gewoon een product is van een andere fabrikant voor de betreffende printer alleen nergens kan ik duidelijke informatie hierover vinden. Klopt dit? of zit ik compleet ernaast.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 21:57

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

klopt :)

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:57
Je kan dan alleen maar hopen dat die "compatible" cartridge het ook doet in je HP printer. Die printers hebben wel eens de naam kieskeurig te zijn met het slikken van andere cartridges. Het kan goed gaan, maar het kan ook zijn dat de printer de patroon niet accepteert.

Fairphone (Gen. 6 ) / smart Brabus Cabriolet

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:09
En mocht zo'n fijne compatible cartridge besluiten spontaan leeg te lopen in je printer dan kun je meestal ook fluiten naar je garantie.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ze zullen meestal wel gewoon probleemloos werken, alleen de kwaliteit kan wat minder zijn (strepen/vegen etc.). Maar ik heb laatst ook zo'n cartridge van Pelican gehaald voor mn HP en de kwaliteit is op het eerste gezicht gewoon goed. En hij was zo'n 10 euro goedkoper dan een originele.

[ Voor 44% gewijzigd door Palomar op 28-10-2006 20:56 ]