In het externe behuizingen topic had ik al aangegeven dat deze HD traag was in mijn nieuwe externe X-Craft behuizing. Ik heb zojuist de schijf uit die behuizing gehaald en ingebouwd in mijn PC en dus direct op de SATA aansluiting aangesloten, maar nog steeds is die supertraag
Ik heb dan wel SATA 1 onboard maar zelfs 150MB/s haal ik bij lange na niet... Een testbestand van 3,59GB duurde 9 minuten om er naartoe te kopiëren
Geen idee waar ik het probleem moet zoeken. Heeft het te maken met het feit dat mijn SATA 'maar' SATA 1 is en de schijf SATA II? Veroorzaken mijn SATA Raptors in raid0 de vertraging alhoewel die vertraging er ook was toen ik 'm extern had aangesloten?! Heeft het te maken met drivers?
Ik heb zitten kijken op de support site van Hitachi voor een test programma, maar weet niet precies wat ik nou moet hebben.
Geen idee waar ik het probleem moet zoeken. Heeft het te maken met het feit dat mijn SATA 'maar' SATA 1 is en de schijf SATA II? Veroorzaken mijn SATA Raptors in raid0 de vertraging alhoewel die vertraging er ook was toen ik 'm extern had aangesloten?! Heeft het te maken met drivers?
Ik heb zitten kijken op de support site van Hitachi voor een test programma, maar weet niet precies wat ik nou moet hebben.