Hallo, Ik heb een probleem met mijn nieuwe PC en de LG L204WT, ik kan deze breedbeeld monitor namelijk niet op 1680x1050 resolutie zetten. Ik heb nog geen drivers geinstalleerd, omdat om een of andere vreemde reden dat mij niet lukt. Ik heb inmiddels 3 bestanden op mijn bureaublad staan, een .INF, een .ICM en een .CAT. Ik heb een MSI 7900GTO videokaart en gebruik windows XP pro. Op de PC heb ik werkelijk niks anders op het moment geinstalleerd als windows XP.
Nu is het probleem dat de handleiding zegt dat ik naar de beeldscherm eigenschappen moet gaan, dan naar Instellingen, dan Geavanceerd, in het nieuwe window-tje zou ik dan bij Tabblad Beedscherm op Eigenschappen moeten klikken, maar dit lukt dus niet en ik zit daar vast...
specs:
E6600 proc.
2gb corsair PC5300
MSI P965 Neo-F mobo
250GB harde schijf
Win XP pro
De monitor is aangesloten op een van de twee DVI uitgangen, verder weet ik geen info te vertellen die nuttig zou kunnen zijn om dit probleem op te lossen... weet iemand misschien waar dit aan ligt?
Nu is het probleem dat de handleiding zegt dat ik naar de beeldscherm eigenschappen moet gaan, dan naar Instellingen, dan Geavanceerd, in het nieuwe window-tje zou ik dan bij Tabblad Beedscherm op Eigenschappen moeten klikken, maar dit lukt dus niet en ik zit daar vast...
specs:
E6600 proc.
2gb corsair PC5300
MSI P965 Neo-F mobo
250GB harde schijf
Win XP pro
De monitor is aangesloten op een van de twee DVI uitgangen, verder weet ik geen info te vertellen die nuttig zou kunnen zijn om dit probleem op te lossen... weet iemand misschien waar dit aan ligt?
The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite