[WSOP GAME] hosten poorten?

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• hanneshoffie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Hallo,
ik heb dit spel
SYSTEM REQUIREMENTS
==========================================================================
World Series of Poker: Tournament of Champions has the following minimum system requirements:

1.3Ghz Processor
256Mb RAM
64MB Video Card, DirectX9.1 compatibile
DirectX9.1 (on disk)
Broadband Internet access (for online play)
Sound card
Windows 2000, XP
met die eisen geinstalleerd werkt perfect. Nu kun je daar ook multiplayer over internet spelen.
Ik kan wel in een andere gehoste game komen. Maar nu wil ik zelf een game hosten.
Vrienden zien mijn game wel maar als ze willen joinen wil dat niet.
Ligt dat aan poorten in de router die ik meot openen? Zo ja welke?

alvast bedankt

groeten,

• hanneshoffie
niemand(A)?
Modbreak:Lees de policy over het kicken van je topic gerust nogmaals door. Niet binnen 24 uur

[ Voor 81% gewijzigd door Spider.007 op 28-10-2006 16:47 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-07 22:45

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Je topic bestaat nog geen halfuur en je loopt nu al te mekkeren dat niemand heeft gereageerd? :+

Is de firewall op de pc uitgeschakeld? Daar zou het ook aan kunnen liggen.

Maar welke poorten je moet openen? Wordt er tijdens het hosten niet aangegeven welke poort er evt. moet worden geopend?

• hanneshoffie
Ja, firewall is uitgeschakeld. Hij heeft het bij meerdere mensen. Je ziet de host wel. Maar wil je connecten dan doet hij niets. Hij blijft hangen op connecting to host..

• Ernie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 09:51
Ik heb net voor je gezocht op google. Helaas kan ik niet vinden welke poorten je moet openen. Ik kan niet eens een website vinden van de makers. (ik ken het hele spel dan ook niet)
Je kunt het beste zoeken naar de website van het bedrijf dat deze game gemaakt heeft. Dan moet je daar maar eens kijken bij de FAQ of zoek contact met dat bedrijf.

Als je een router of modem gebruikt. Zoek dan eens op of jouw router of modem een functie heeft om automatisch poorten te laten openen, dit heeft UPnP geloof ik. Je zou ook nog via de configuratiepagina van je modem of router de hardwarematige firewall uit kunnen schakelen. De configuratiepagina is vaak iets als 192.168.1.1. Kijk daarvoor ook in je handleiding.

Verwijderd

gooi alle poorten open, en kijk (indien mogelijk) in je firewall welke poorten gebruikt worden.

• hanneshoffie
in router staat UPnP: enabled
verder zijn de makers activision
http://www.activisionvalue.com/

als ik in tcpview kijk wat hij doet: staat er
WSOPTOC.exe:596 (4x) 2 UDP en 2 TCP verbindingen ik weet niet of je daar wat aan hebt.

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08-2025
Het lijkt mij dat zoiets wel uitgelegd word in je manual van het spel.

Nu weet ik dat de pc versie nogal wat bugs heeft dus misschien ligt het daaraan. En anders zou je je vraag aan activision zelf kunnen stellen in hun forum. Of via mail support@activision.co.uk .

Op de link onder kun je lezen wat je moet doen zodat ze je zo goed mogelijk kunnen helpen.

https://activision.custhe...duser/atvi_contact_uk.php

• hanneshoffie
Hallo,

als ik in de router de poorten 0 tm 65000 forward dan doet hij het.

Kan iemand mij vertellen hoe ik er achter komt welke poorten hij gebruikt dan?
alle poorten open laten staan is ook zo wat he(A)?

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08-2025
via netstat-b kun je zien welke poorten erop dat moment gebruikt worden. zo kom je er ook achter welke poorten het spel gebruikt. wel eerst naar dosprompt gaan via start en bij Run CMD intikken.
En vervolgens dus netstat-b

[ Voor 26% gewijzigd door TheNostra op 28-10-2006 16:43 ]

• hanneshoffie
TCP home-pc:XXXX 209.131.119.100:ZZZZ CLOSE_WAIT YYYY
[WSOPTOC.exe]

TCP jops-pc:UUUU l6-us.demonware.net:ZZZZ ESTABLISHED YYYY
[WSOPTOC.exe]

ZZZZ zijn steeds zelfde
YYYY ook maar die veranderd steeds bij opstarten van het spel

welke nr's moet ik door sturen dan?

• Ernie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 09:51
Dus ga naar uitvoeren. Typ CMD dan uitvoeren. In dat venster type je netstat -b.
Dan wacht je even en krijg je een flinke lijst met poorten die op dat moment gebruikt worden.
Zorg dus dat je het je een server host en het is ook wel handig om de andere programma's die internet gebruiken even af te sluiten. Die komen er namelijk ook tussen te staan en dat maakt het alleen maar onoverzichtelijker. Dan is het een kwestie van uitproberen welke poort het is. Dus opschrijven welke poorten het mogelijk zouden kunnen zijn en dan proberen. Ik denk dat het om 2 poorten gaat met zowel TCP als UDP in gebruik omdat je router aangaf dat er 2 TCP verbindingen waren en 2 UDP.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

ZZZZ dus; want dat is je serverpoort. Als je zelf netstat en tcpview weet te vinden; waarom krijg je het dan niet voor elkaar om dit zelf op te lossen? Daarnaast; post gerust wat 'ZZZZ' nou eigenlijk is zodat iemand anders hier mogelijk ook nog wat aan heeft :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• hanneshoffie
oke ZZZZ is 3074 bedankt allemaal
Pagina: 1