Ik ben nieuw met ASP en probeer het volgende voor elkaar te krijgen. Enkele checkboxen die gelijktijdig aangevinkt kunnen worden dus en opgevangen moeten worden in een Access database. Ik heb de numerieke veldjes leeftijd_van en leeftijd_tot voorzien in de database.
De volgende checkboxen worden weergegeven:
value 1 (tussen 10 en 12 jaar)
value 2 (tussen 14 en 16 jaar)
value 3 (tussen 16 en 18 jaar)
value 4 (tussen 18 en 21 jaar)
Als men bijvoorbeeld alles selecteert moet leeftijd_van in de database opgevuld worden met 1 en leeftijd_tot 4. Selecteert men bijvoorbeeld enkel optie 2 en 3 moet de database opgevuld worden met leeftijd_van 2 en leeftijd_tot 3, enz...
Hoe krijg ik dit het best voor mekaar? Ik ben aan het proberen met een min/max functie maar krijg dit niet aan de praat (functies weggelaten, krijg al een fout op de splitregel):
De volgende checkboxen worden weergegeven:
value 1 (tussen 10 en 12 jaar)
value 2 (tussen 14 en 16 jaar)
value 3 (tussen 16 en 18 jaar)
value 4 (tussen 18 en 21 jaar)
Als men bijvoorbeeld alles selecteert moet leeftijd_van in de database opgevuld worden met 1 en leeftijd_tot 4. Selecteert men bijvoorbeeld enkel optie 2 en 3 moet de database opgevuld worden met leeftijd_van 2 en leeftijd_tot 3, enz...
Hoe krijg ik dit het best voor mekaar? Ik ben aan het proberen met een min/max functie maar krijg dit niet aan de praat (functies weggelaten, krijg al een fout op de splitregel):
code:
1
2
3
| aLeef = split(Request.Form("leeftijd_id"), ",");
Response.Write "<FONT SIZE=""+1""><B>Min = </B>" & Min(aLeeftijd) & "</FONT><BR><BR>" & vbCrLf
Response.Write "<FONT SIZE=""+1""><B>Max = </B>" & Max(aLeeftijd) & "</FONT><BR><BR>" & vbCrLf |
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2006 14:24 ]