Ik heb een nieuw systeem aangeschaft met de o.a. volgende hardware:
- asus p5w deluxe mobo
- WD raptor schijf
- Maxtor diamondmax plus 21 schijf
Ik heb XP media center geinstalleerd op de raptor schijf en dit loopt allemaal prima. Nu is het mijn intentie om alleen Windows en een paar andere programma's op de raptor te zetten en de rest op de maxtor.
Maar het probleem is dat ik geen programma's op de maxtor kan installeren en draaien. Wanneer ik dit doe krijg ik de foutmelding:
kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000005)
Ik kan de programmas echter wel installeren op de raptor.
Ik heb de schijf al geformatteerd, en ik heb met het Maxtor Maxblast programma geprobeerd de schijf te intialiseren.
Hij autodetect de schijf ook niet in de bios, en ben hem nu nogmaals aan het formatteren.
Weet iemand wat het probleem is? en is er een oplossing?
Ik hoor het graag
Groet
Elmar
- asus p5w deluxe mobo
- WD raptor schijf
- Maxtor diamondmax plus 21 schijf
Ik heb XP media center geinstalleerd op de raptor schijf en dit loopt allemaal prima. Nu is het mijn intentie om alleen Windows en een paar andere programma's op de raptor te zetten en de rest op de maxtor.
Maar het probleem is dat ik geen programma's op de maxtor kan installeren en draaien. Wanneer ik dit doe krijg ik de foutmelding:
kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000005)
Ik kan de programmas echter wel installeren op de raptor.
Ik heb de schijf al geformatteerd, en ik heb met het Maxtor Maxblast programma geprobeerd de schijf te intialiseren.
Hij autodetect de schijf ook niet in de bios, en ben hem nu nogmaals aan het formatteren.
Weet iemand wat het probleem is? en is er een oplossing?
Ik hoor het graag
Groet
Elmar