Toon posts:

netwerksleutel router

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een router staan die ik 2 jaar geleden heb gebruikt. Er had daar toen iemand een netwerksleutel op geplaatst. Echter nu wil ik terug die router gebruiken voor wireless naar mijn pc maar hij zegt dat hij maar beperkte verbinding kan geven, hoogst waarschijnlijk omdat ik dus die netwerksleutel niet heb ingegeven. Zou er mij iemand kunnen helpen hoe daarachter te komen wat die netwerksleutel is of hoe ik die er kan afgooien en er een nieuwe op kan plaatsten. Die man die dit erop geplaatst heeft zie ik nooit meer en heb ook geen telefoonnummer dus simpelweg vragen is geen mogelijkheid.

mvg
Kevin

(het is een 3com office connect wireless 11g cable/DSL router)

Verwijderd

Met een kabel aansluiten en opvragen via de webinterface. Daar kun je hem ook wijzigen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2006 12:57 ]

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-02 14:07

TheZoo

Animals Behind Bars

Resetten naar factory defaults?

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Verwijderd

ff hardware matig resetten.

- dit doe je vaak door op te starten en 30 seconden het reset knopje met een paperclip in gedrukt te houden.

vervolgens kan je bedraad toegang krijgen op de webinterface met het factory IP-adress.

maar voor dit zou ik even de handleiding er op naslaan

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-03 07:56

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie genoemde tips; via bedraad aansluiten of factory reset. Wij kunnen dat wachtwoord ook niet raden (en anders even de handleiding erbij pakken).

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.