Toon posts:

Linksys access-point ip zoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 2.683 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen

Ik heb dus een probleem, ik ben het ip kwijt van mijn access-point om de instellingen er van te veranderen. Ik zou ook niet meer weten in welke range hij zit. Hoe kan ik toch het ip vinden zonder de access-point te moeten resetten, want ik heb de instellingen nog nodig.

Alvast bedankt
RedPanther

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je achter die accespoint hangt dan kun je het zo zien via ipconfig. De gateway is het IP van de router namelijk :)

• fckgw
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-12-2021

fckgw

rhqq2

Terw_Dan schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:35:
Als je achter die accespoint hangt dan kun je het zo zien via ipconfig. De gateway is het IP van de router namelijk :)
Dan moet het wel ook een router zijn en niet alleen een AP.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

fckgw schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:47:
[...]

Dan moet het wel ook een router zijn en niet alleen een AP.
Dan kan je nog altijd met look@lan aan de gang gaan om te kijken wat er allemaal in je subnet hangt :)

• Blorgg
  • Niet online
Of even in de handleiding van het apparaat kijken om te zien wat het standaard IP van dat ding is? In de meeste gevallen worden dergelijke IP adressen eigenlijk nooit veranderd namelijk :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

192.168.1.1 meestal geloof ik

maar een tracert... laat die ook ip van AP zien?

[ Voor 47% gewijzigd door Raven op 29-10-2006 00:10 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

192.168.1.245 is het standard ip adres, als je hem in dhcp hebt gezet kun je het nazoeken inde dhcp tabel van je router

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Het is hier geen helpdesk... we verwachten minimaal van je dat je zelf probeert je probleem op te lossen (en dat ook in je topicstart meldt). Sowieso zit je hier in volstrekt het verkeerde subforum te zoeken, netwerkzaken horen vreemd genoeg in de hoofdgroep ... Netwerken :z

Maareh, begin eens met de manual van dat ding op te zoeken en te lezen :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.