Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

computervirus?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers,
ik heb een computer probleem. Ik krijg elke 15 min een herrinering op mijn scherm te zien van een verlopen internet pagina. ik kan deze niet weg klikken, omdat er geen rood kruisje aanwezig is. wat ik ook doe het blijft terug komen. Weet iemand wat ik nog kan doen voor dat ik mijn computer weer moet restoren???

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Welkom @ got serve,

Misschien kan je eens wat specefieker zijn ?

Het lijkt heel erg op spyware, gooi er is een scanner over heen.

Blij Met Wilco

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gisteren hitmanpro laten scannen maar zelfs die kreeg hem niet weg. ik heb norton system works, ik snap er niks van.
die herrinering verwijst helemaal nergens naar, het is gewoon een verlopen pagina zonder adres. ik heb zoiets wel eens eerder gehad, en toen heb ik uiteindelijk moeten restoren. Maar dat wordt hier een drama van twee weken want alles wordt zopals het 4 jaar geleden was bij de aankoop van mijn computer. ik ben ten einde raad

Verwijderd

Zou je misschien je hijackthis log hier kunnen posten.

Dit programma kun je hier downloaden: http://www.merijn.org/programs.php#hijackthis

Een screenshot zou ook wel makkelijk zijn.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:24

bonzz.netninja

Niente baffi

ik zou zeggen, probeer onze prachtige faq (Beveiliging en Virussen - FAQ) eens :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
start>uitvoeren>msconfig>opstart
daar even kijken of er iets bijzonders draaid

www.antivirus.com > products > housecall
www.bitdefender.com > scan pc

[ Voor 32% gewijzigd door densoN op 28-10-2006 11:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb alles geprobeerd, maar het wil niet weggaan. nog meer suggesties?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:27:
Je zou wat specifieker kunnen zijn over wat je hebt gedaan en kunnen ingaan op vragen die worden gesteld.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Opstarten veilge mode en dan scannen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:27:
Als je letterlijk alles hebt geprobeerd, is er per definitie niets meer dat je niet hebt geprobeerd. Dan is een topic overbodig. Er is immers niets in deze wereld dat niet is gedaan ;)

Als je achteraf wat overdreef: geef dan aan wat je probeerde en wat de uitkomst is (en dus: geef het hjt log, zoals genoemd in de FAQ, m.n. [Howto] Spyware scannen en opruimen). Dan weten we tenminste wat er nog aan suggesties is te geven :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1