[V&A] Score van reacties op advertenties niet zinvol?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het is een beetje moeilijk in een titel te vatten, maar wat ik bedoel is het volgende;

Ik heb mijn "niveau" standaard op 2 staan, zodat ik op de frontpage standaard alleen de reacties met score 2 en hoger zie. Makkelijk, handig, niks mis mee.

Ik kwam er pas echter toevallig achter dat die voorkeur ook doorwerkt bij reacties op door mij geplaatste advertenties. Standaard krijgt dat type reacties kennelijk score 1, waarmee ze voor mij dus standaard verborgen blijven...

Niet handig, want ik kom er nu achteraf achter dat in een aantal gevallen mensen toch wat gefrustreert waren dat ik op die opmerkingen niet reageerde. Terecht ook... Nu probeer ik er wat meer op te letten, maar het is nogal vermoeiend om bij iedere geplaatste advertentie het niveau bij iedere keer dat ik check weer tijdelijk even op 1 te zetten, te kijken, al dan niet een tweede of derde advertentie aanklikken, weer omzetten, etc..

Is het niet mogelijk hier iets op te verzinnen? Het hogere niveau niet standaard van toepassing verklaren op dat type reacties bijvoorbeeld (evt zelfs alleen bij door jezelf geplaatste ads), of de standaardscore van dat type reacties verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is gebleken dat het huidige reactiesysteem niet geheel op zijn plaats is in Vraag & Aanbod, omdat reacties die daar geplaatst zijn of teveel of helemaal niet gemodereerd worden. Wij zijn er mee bezig om te kijken wat we precies daarmee gaan moeten doen, of dat nou is het moderatiesysteem uitschakelen op die plek (het blijft daar uiteraard mogelijk om te reageren) of een compleet ander soort moderatiesysteem, daar zijn we nog niet precies over uit. We zijn ons er van bewust dat het reactiesysteem zoals die nu wordt gebruikt in V&A niet helemaal tot zijn reacht komt, omdat het systeem gestaafd en ontwikkeld is naar reacties op nieuws-, meuk- en reviewartikelen. Hetzelfde kan overigens gezegd worden van reacties die geplaatst zijn in de Productsurvey, waarbij een idee zoals de scoremogelijkheden van de Shopsurvey een goed uitgangspunt is, want daar kan je goed zien dat de scorebepaling een ander doel voor ogen heeft en niet gebaseerd is op het moderatiesysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bedankt voor je vlotte en heldere reactie. Wacht ik rustig af wat voor moois er uiteindelijk verschijnt..