Sony Vaio Instalatie

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• bkorteling
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-05 18:23
Hallo,
Ik heb een Sony Vaio laptop, en nu is het zo dat er een kant en klaar pakket op zit met natuurlijk Windows XP (MC), maar ook allemaal andere shit. Ook een heleboel wat ik niet nodig heb, en mijn laptop dus alleen maar vertraagd. Nou blijkt als ik mijn Windows wil recoveren dat deze er netjes opnieuw op wordt gezet, maar ook weer al die andere onnodige software.
Nu vroeg ik mij af of iemand weet of het mogelijk is om gewoon alleen windows XP MC er opnieuw op te zetten, en dus niet al die programmas.
Iemand enig idee?
alvast bedankt

• fckgw
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-12-2021

fckgw

rhqq2

Als jij ergens een XP MC CD regelt en een geldige code hebt lijkt me dit geen probleem. Ik denk niet dat het gaat lukken zonder CD. Het zal wel één of andere Ghost image zijn welke teruggezet wordt als je een recovery doet? Eigenschap daarvan is dat alles er idd al ingebakken zit, hier doe je weinig aan.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dit past beter in Windows Clients, maar omdat het op deze manier niet voldoet aan de policy aldaar, sluit ik het ipv het te verplaatsen. Ik stel voor dat je dat even doorleest en dan daar een nieuw topic start volgens de zaken die in Windows Clients - Policy worden genoemd :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.