Hoi,
ik probeer werk te versnellen maar ik kom er niet echt uit.
ik heb een raster in illustrator van 72 * 220 vakjes (die een soort van pixels voorstellen)
& ik heb een ontwerp in vector graphics, en dat moet 'gerasterd' worden in die vakjes.
nu gaat dat allemaal met de hand, en ik vraag me af of dat niet handiger kan.
ik knoei dus nu wat aan met de rasterize funktie, en dat is wel leuk maar het moet daarna weer in dat grid van vakjes.
tot zover heb ik al gestoeid met
*rasterize dus, met een resolutie van +/- 14 & zonder anti aliasing
*tracen van de rasterize is me nog niet gelukt, illustrator wil het daarna weer heel erg vloeiend maken terwijl het juist vierkant moet blijven
*overtrekken van de rasterize met de hand, gaat sloom, via live paint bucket en is ook niet je-dat
heeft iemand tips/ervaring hiermee?
indien nodig kan ik wat voorbeelden posten
ik probeer werk te versnellen maar ik kom er niet echt uit.
ik heb een raster in illustrator van 72 * 220 vakjes (die een soort van pixels voorstellen)
& ik heb een ontwerp in vector graphics, en dat moet 'gerasterd' worden in die vakjes.
nu gaat dat allemaal met de hand, en ik vraag me af of dat niet handiger kan.
ik knoei dus nu wat aan met de rasterize funktie, en dat is wel leuk maar het moet daarna weer in dat grid van vakjes.
tot zover heb ik al gestoeid met
*rasterize dus, met een resolutie van +/- 14 & zonder anti aliasing
*tracen van de rasterize is me nog niet gelukt, illustrator wil het daarna weer heel erg vloeiend maken terwijl het juist vierkant moet blijven
*overtrekken van de rasterize met de hand, gaat sloom, via live paint bucket en is ook niet je-dat
heeft iemand tips/ervaring hiermee?
indien nodig kan ik wat voorbeelden posten