Toon posts:

TV-out op mijn EN9750GT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een nieuwe grafische kaart. Een Geforce 7950GT. Hiervoor had ik een Geforce 6600 Extreme. Ik heb toen mijn tv via een S-videokabel op mijn kaart aangesloten om zo dvd's te zien die ik in mijn computer stop. Scheelt weer een dvd-speler.

Maar nu ik dit met mijn 7950GT probeer krijg ik slechts zwart-wit beeld. Ondanks dat ik (denk ik) dezelfde instellingen heb als met de 6600. Op de site van Nvidia kom ik ook niet verder aangezien de FAQ daar van 2004 dateert.

Kan iemand mij helpen?

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-07 21:46

Leejow(saait)

Blater

Wow een 9750 GT! Die moet wel erg nieuw zijn :)

Of bedoel je soms de 7950GT?
[/bijdehand]
Drivers geherinstalleerd? Word je TV herkend in het NVidia menutje? Aansluitingen correct?

[ Voor 40% gewijzigd door Leejow(saait) op 27-10-2006 23:46 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De grote tv-out FAQ

Misschien staat daar nog wat handigs in?

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Pal-B kiezen als TV-Formaat, staat waarschijnlijk nog op NTSC

Systeem Specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zowel PAL-B als PAL-G geprobeerd.
En ook word de drivers zijn up to date.

Maar ik snap niet dat de software en 6600 mijn tv wel zagen en deze nieuwe kaart en drivers moeilijk doen. Kloot nog wel ff aan voorlopig.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2006 00:37 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:23:
Ik heb sinds kort een nieuwe grafische kaart. Een Geforce 7950GT. Hiervoor had ik een Geforce 6600 Extreme. Ik heb toen mijn tv via een S-videokabel op mijn kaart aangesloten om zo dvd's te zien die ik in mijn computer stop. Scheelt weer een dvd-speler.

Maar nu ik dit met mijn 7950GT probeer krijg ik slechts zwart-wit beeld. Ondanks dat ik (denk ik) dezelfde instellingen heb als met de 6600. Op de site van Nvidia kom ik ook niet verder aangezien de FAQ daar van 2004 dateert.

Kan iemand mij helpen?
Lees de FAQ op tweakers dan even, jouw probleem zit m in het feit dat de kabel composiet ? verkeerd herkend wordt, en dat er dus een verkeerd signaal overheen gaat.

Bepaal wat voor kabel je gebruikt en stel het handmatig in, staat vlak bij de instellingen voor PAL B/G en NTSC
Pagina: 1