Het bereik van de cordless desktop van logitech viel mij wat tegen .. met wat gepruts heb ik het keyboardbereik kunnen vergroten, wie heeft tweak-ervaring met die draadloze muis?
ik weet een truk, je moet er een draad tussen aansluiten, dan kan je het bereik net zo groot maken als je zelf wil, door het draad langer te maken...!!!
aaaaiii....!!!!!! >:)>:)
aaaaiii....!!!!!! >:)>:)
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
en hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
trouwens dit hoort in HARDE WAREN...!!!
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
haal storende factoren weg.........mijn muis kon niet meer dan 30cm bij die ontvanger vandaan.
aan mijn ouders gegeven en daar haalt hij ruim twee meter
Verwijderd
hannes, dit is harde ware!!!Op woensdag 31 januari 2001 15:36 schreef KnEuTeR het volgende:
trouwens dit hoort in HARDE WAREN...!!!
Verwijderd
Tja, dat heb je...Op woensdag 31 januari 2001 16:15 schreef Jaspov het volgende:
haal storende factoren weg.........mijn muis kon niet meer dan 30cm bij die ontvanger vandaan.
ik heb een logitech muis van FL-129,95 en die kan op 2.5 meter van de ontvanger
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):)8-):):):):):):):):):)>:):):):):):):):):):)
Verwijderd
Tja, dat heb je...Op woensdag 31 januari 2001 16:15 schreef Jaspov het volgende:
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):)8-):):):):):):):):):)>:):):):):):):):):):)
Verwijderd
Verwijderd
bij mij werkt keyboard en muis ook best kut eigenlijk.. komt door de slechte aarding en de groundloop die daarmee door alle kabels heenragt, dan nog monitor erbij.. keyboard was kapot.. wat zei logitech (kreeg wel een nieuwe hoor) ontvanger was compleet ontregeld...Op woensdag 31 januari 2001 16:15 schreef Jaspov het volgende:
maar nu heb ik ontdekt hoe je het fixed.. zet ze dus gewoon zo ver mogelijk van KABELS af... nu ligt hij onder mijn bureau OP me pc.. doet het prima zo
Bij mij deed het setje tot zeker 6 meter. Verder weg kon ik niet staan, stond al op balkon.... zag overigens zelf de monitor niet meer, maar vriendin kon lezen wat ik tikte, en muis deed eht gewoon.
ik heb ook een logitech cordless, werkt op 5 m afstand nog perfectOp woensdag 31 januari 2001 16:52 schreef -sebastiaan- het volgende:
[..]
Tja, dat heb je...
Verwijderd
open - kladblok - typ:Op woensdag 31 januari 2001 17:52 schreef Herman het volgende:
Bij mij deed het setje tot zeker 6 meter. Verder weg kon ik niet staan, stond al op balkon.... zag overigens zelf de monitor niet meer, maar vriendin kon lezen wat ik tikte, en muis deed eht gewoon.
"het is hier koud, wil je me ff warm houden schat?"
dat WAS ook een logitech......niet die ergonomische maar de symetrische.
om maar aan te geven dat storing wel degelijk van invloed is.
lag ook niet aan het apparaat omdat hij het bij mijn ouders prima doet.......
om maar aan te geven dat storing wel degelijk van invloed is.
lag ook niet aan het apparaat omdat hij het bij mijn ouders prima doet.......
Verwijderd
Probeer het kastje eens op zijn kant en inderdaad niet te dicht bij storende apparaten te plaatsen. Ik heb het kastje met dubbelzijdige tape mijn bigtower geplakt en heb een bereik van zo'n 4-5 meter.
GrTnX Corleone
GrTnX Corleone
Probeer eens een ander kanaal, en zorg dat het kastje niet op een metalen oppervlak ligt en daar ook niet bij in de buurt.
Een ander kanaal kies je door eerst de connect-knop op het apparaat in de drukken en daarna die op de ontvanger.
Een ander kanaal kies je door eerst de connect-knop op het apparaat in de drukken en daarna die op de ontvanger.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Ik zal het allemaal eens goed uitleggen : De woonkamer wordt als kleine thuisbioscoop gebruikt, een beamer projecteerd het signaal (vooral dvd) van de pc op de wand. De PC wordt ook voor andere doeleinden gebruikt (games, internet, etc) en staat in een ander kamer. Nu is de cordless desktop niet krachtig genoeg om door de muur te gaan (en de deur open zetten help niet
).
Wat hebben we met het keyboard gedaan :soldeer op weerstand r15 aan de kant waar l2 staat een draad die je als antenne gebruikt.
Wat kunnen we nu nog aan de muis of ontvanger doen? Logitech wil geen schema sturen zodat je zelf kunt uitzoeken hoe de print inelkaar steekt. Misschien dat er iemand is die dit probleem al lang heeft opgelost ?
Wat hebben we met het keyboard gedaan :soldeer op weerstand r15 aan de kant waar l2 staat een draad die je als antenne gebruikt.
Wat kunnen we nu nog aan de muis of ontvanger doen? Logitech wil geen schema sturen zodat je zelf kunt uitzoeken hoe de print inelkaar steekt. Misschien dat er iemand is die dit probleem al lang heeft opgelost ?
Pagina: 1