Toon posts:

OCZ2P800R22GK + P5w

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Na een dag vol shit met een P5W (was verwacht) kom ik dan tot mijn laatst niet opgelost probleempje.
Mijn systeem:

MB:P5W
Proc:E6600
Mem: OCZ2P800R22GK

Als ik mijn computer opstart zie ik vrolijk 2GIG PC2-5300..

Volgens mij is dat niet goed...

Moet ik iets aanpassen in de bios ofzo?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens naar de geheugensettings in de bios. Je kunt ervoor kiezen om de SPD settings te gebruiken (failsafe, maar niet altijd optimaal) of handmatig de snelheid en timings in te stellen.

Zeker als je er het maximale uit wil halen kun je het het beste op die manier doen, en als het PC6400 gebruiken (want dat is geloof ik wat het moet zijn)

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:58:
Kijk eens naar de geheugensettings in de bios. Je kunt ervoor kiezen om de SPD settings te gebruiken (failsafe, maar niet altijd optimaal) of handmatig de snelheid en timings in te stellen.

Zeker als je er het maximale uit wil halen kun je het het beste op die manier doen, en als het PC6400 gebruiken (want dat is geloof ik wat het moet zijn)
ok maar welke snelheden en timings..

edit..

duh.. die ik gekocht heb natuurlijk:)

edit2

Hij stond op SPD, in de bios kan ik wel de timings veranderen (dat heb ik gedaan.. er stond er 1tje niet goed.. maar hij blijft het herkennen als ddr2 667 geheugen...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2006 22:08 ]

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:44
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:02:
[...]

ok maar welke snelheden en timings..

edit..

duh.. die ik gekocht heb natuurlijk:)

edit2

Hij stond op SPD, in de bios kan ik wel de timings veranderen (dat heb ik gedaan.. er stond er 1tje niet goed.. maar hij blijft het herkennen als ddr2 667 geheugen...
op 800 zetten dan misschien 8)7

zijn al vele topics over, probeer is te zoeken }:O