Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Updaten N73 via Symbian Freak

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb maandag a.s ook een N73 en ben alvast op wat onderzoek uitgegaan.
Nu heb ik een vraag: Ik las dat ik via www.symbian-freak.com de nieuwste firmware voor de N73 kan krijgen. Nu heb ik daar de nokia software updater voor nodig en waar kan ik die downloaden voor de N73 ? Als ik het update via symbian freaks, blijft dan mijn taal wel gewoon in het nederlands ?

Alvast bedankt voor de reacties (of niet natuurlijk)

Moi

Verwijderd

Over die updater is hier ergens anders ook al over gepraat, mensen hebben er wisselende ervaringen mee. Het lijkt er op dat er maar één versie van is (zelf heb ik hem van de Engelse Nokia site gehaald, de download op Symbian-freak lijkt me dezelfde).

Met het programma heb ik met succes mijn 6680 van de nieuwste firmware voorzien (dat heeft verschillende bugs opgelost), maar andere mensen waren er minder gelukkig mee.

Het is erg belangrijk om de instructies precies op te volgen, anders kan er van alles mis gaan.

Bij mij zijn de geinstalleerde talen overigens niet veranderd door de update.

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-11 18:02
Helaas wordt de N73 nog niet ondersteund door de Nokia Software Updater... kan elk moment toegevoegd worden maar wanneer precies is nog maar de vraag.

Je zal het niet kunnen updaten via symbian-freaks, zij geven hooguit ook links naar de nokia software en informatie over het geheel. In principe zal je gewoon je talen blijven houden, als je gewoon de europa versie hebt (en niet een of rare andere versie waar op de een of andere manier de nederlandse taal bij is gezet maar dat lijkt me niet ;) ).

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

dus hoe/waar kun je je n73 wel laten upgraden? bij willekeurig nokia service point? niet elders,.. bijv. bij orange shop oid? en bovenal: heb je hier iets bijzonders voor nodig (aanschafbewijzen ed of sterker nog: GELD?)

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-10 13:38

dusty

Celebrate Life!

Voor N73 vragen/opmerkingen hebben we een speciale topic : Nokia N73 Topic - Deel 2

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.