Toon posts:

Laptop scherm van acer op vga aan te sluiten?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek al een tijdje een 15" tft scherm, nou heb ik van een vriend van mij een aanbod gekregen van een Acer B150XG01 v2 scherm. Dit is een 15" scherm met inverter en een drive.

Het enige wat ik niet kan thuisbrengen is of ik hem evt. op een vga uitgang kan aansluiten.

Wel heb ik een pdf bestand gevonden met alle spec's van het lcd schermpje, het enige wat ik niet snap is wat/hoe/wanneer ik er daadwerkelijk wat mee kan.

www.mt-system.ru/pub/d6fc29b2d8674ef1a57e779ff0b28581.pdf

Hij word als het allemaal kan op een asrock k7s41 moederbord aangesloten op de onboard vga uitgang. (dit vermeld ik maar even omdat vaak iedereen vraagt waarop het moet worden aangesloten.)

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hierover is al best veel geschreven in de FAQs, komt er op neer dan het niet heel gemakkelijk kan.

zie dit mooie stuk van Sprite_TM
Laptop LCD aan VGA-kaart

Verwijderd

Topicstarter
Dat is voor hele oude schermen met een hele oude kaart.. ik heb wel de pinout gevonden ik snap het rijdje bij 2.2 alleen niet.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dat is voor hele oude schermen met een hele oude kaart..
Dus? Principes blijven exact hetzelfde - enige is dat je tegenwoordig geen Vesa, laat staan VAFC connector hebt op een videokaart of integrated VGA. Het klinkt eerlijk gezegd alsof je nog weinig gelezen hebt in die topic als je denkt een digitale scherm zonder meer op een analoge uitgang te hangen. Lees je wat verder in zou ik zeggen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.