Toen ik vorig jaar bij mijn huidige werkgever kwam wisten ze dat ze iemand aan namen met een MBO opleiding. N2. ik heb ICT informatie beheer.
Nu vorige maand kwam ik bij mijn werkgever, Ik vertelde zo mijn school traject en kwam zo op het MBO. Nu wist deze account manager niet dat ik MBO had.
Gelijk kwam hij aan met dan zouden we je een HBO opleiding moeten laten doen.
Nu heb ik vanales gelezen LOI enz..
ik kwam uit op het volgenden
HBO Technische informatica (System and Network Engineering)
Ik wil graag binnen de IT wat meer met netwerk beheer gaan doen Windows 2003. Later hier cursusen bij gaan doen richting CITRIX en mischien CISCO.
afijn. mischien kunnen de mensen hier wel wat adviesen geven. Wat voor opleiding zou ik hier onder kunnen hangen. waar ik dan ook echt een diploma bij krijg dus geen certivicaten.
Nu vorige maand kwam ik bij mijn werkgever, Ik vertelde zo mijn school traject en kwam zo op het MBO. Nu wist deze account manager niet dat ik MBO had.
Gelijk kwam hij aan met dan zouden we je een HBO opleiding moeten laten doen.
Nu heb ik vanales gelezen LOI enz..
ik kwam uit op het volgenden
HBO Technische informatica (System and Network Engineering)
Ik wil graag binnen de IT wat meer met netwerk beheer gaan doen Windows 2003. Later hier cursusen bij gaan doen richting CITRIX en mischien CISCO.
afijn. mischien kunnen de mensen hier wel wat adviesen geven. Wat voor opleiding zou ik hier onder kunnen hangen. waar ik dan ook echt een diploma bij krijg dus geen certivicaten.
A Soldiers manual and a pair of boots.