Pff damned 6800 GT problem

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik heb net mijn 6800 verkocht op marktplaats!

Vandaag mijn 6800 GT binnen van dollarshop.

Dus ik stop dat ding erin en tot mijn schrik is ie al 62 graden in windows als ik 3dmark draai knalt ie er snel uit en met unreal tournament 2004 krijg ik ook ook opeens een roze streepjes beeld plots :S GREAT!!

:S 430 watt Cooler Master.

8)7 Dollarshop is lekker bezig 8)7. Als je batch kaarten inkoopt test ze dan ook verdomme :(

[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 27-10-2006 18:31 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

dat ligt niet aan dollarshop :S
is je ariflow wel goed?

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-07 14:50

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Tja blijkbaar hitte probleem, zeker sparkle of zoiets. Betere koeler erop plakken misschien?

Verwijderd

Heb je genoeg airflow in je kast???

En anders moet je hem maa RMA sturen he ;)

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Dus het is een nieuwe kaart? Van welk merk dan?

En Dollarshop verkoopt ze alleen, de fabrikant moet ervoor zorgen dat z'n product deugt.

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• A87
  • Niet online
Airflow is niet lekker maar met kast open ik bedoel een 6800 normaal draait toch ook gewoon + overclocked lekker zonder problemen...

Dollarshop is sowieso vaag moet sparkle zijn idd maar is gewoon Nvidia stal merk (merkloos)

maar die 6800 GT is ook een batch opgekocht voor een paar knaken... mishcien dat de helft gewoon niet echt geweldig is

[ Voor 50% gewijzigd door A87 op 27-10-2006 18:34 ]

• A87
  • Niet online
LOOOOOOOOOOOOL hij doet het alleen als ik em op 300/ 900 zet ipv de standaard 350 / 1000

rofl my boxxor deze kaart is gewoon een mislukt project van zichzelf totaal NIET goed gefabriceerd

nooit meer dollarshop/ sparkle bende voor mij

[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 27-10-2006 18:40 ]

• bastian433
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:59
goeie koeler erop zetten klaar....

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Lias, wij bedenken ook dat dit zeer balen is als je net een nieuwe VGA kaart hebt gekocht. En je bent hier ook pas geregistreerd.. Dit forum is (nog steeds, afkloppen _/-\o_ ) een netjes forum waar ABN wordt gesproken. Hou dit aub. zo... Fijn dat je videokaart nu weer naar behoren werkt..

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07 13:19
Ik vind dat je nog al raar van de daken schreeuwt dat alles aan dollarshop ligt. Dus jij zou het okee vinden als ze eerst de kaart uit de verpakking halen (mogelijkheid tot beschadigen) en hem zelf gaan proberen alvorens hem weer in te pakken en naar jou op te sturen? Dát zou ik pas een rare gang van zaken vinden.

Je moet niet om het minste of geringste een winkel zwart maken, fouten gebeuren nou eenmaal en waarschijnelijk krijg je als je hem opstuurt gewoon een nieuw werkend exemplaar terug kostenloos (wet van kopen op afstand).

Daarnaast is het misschien handig om zélf eerst reviews in te duiken alvorens een product te kopen, kan je gelijk zien of het product wat voor jouw is, voordat je het wederom gaat afkraken omdat het niet aan jouw eisen voldoet...

Verwijderd

En Dollarshop kan hier helemaal niks aan doen. Dollarshop verkoopt gewoon voornamelijk Sparkle graka's. Gewoon kaart aanmelden voor RMA (ik heb dit weleens gehad met een 7600GS maar dan bij iComputers, ik kreeg uiteindelijk een 7600GT :9 ).

• A87
  • Niet online
Jaa, ach ik was pissed off..

kan close... ik heb em zonder pardon teruggestuurd en geld geclaimt. Komt wel goed aleen even wachten :(

Verwijderd

Ik ben net een linkje tegengekomen dat hier precies past
http://albinoblacksheep.com/flash/posting.php

Modbreak:Geinig hoor, maar zou je dat flashfilmpje niet zelf ook eens goed bekijken :?

[ Voor 22% gewijzigd door Pollewob op 28-10-2006 23:27 ]

Verwijderd

62 graden is niet perse heel warm hoor..

Toen ik nog de stock cooler van XFX op mijn XFX 6800 GT had...haalde hij de 89 graden wel na een potje Doom III (wel zomers). Gelukkig werden de temperaturen een stuk beter na het bevestigen van de Zalman VF700Cu. Nu is de temperatuur 65 graden in Windows. Maar echt idle rond de 58 graden.
En vast wat koeler als ik m'n CPU normaal klok.

Dat ie er uitklapt is natuurlijk niet goed..

Ps die van mij doet het ook op 410/1140 ofzo
In Windows draait ie overigens op 300/1080. Core dus ondergeklokt.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:11:
62 graden is niet perse heel warm hoor..

Toen ik nog de stock cooler van XFX op mijn XFX 6800 GT had...haalde hij de 89 graden wel na een potje Doom III (wel zomers). Gelukkig werden de temperaturen een stuk beter na het bevestigen van de Zalman VF700Cu. Nu is de temperatuur 65 graden in Windows. Maar echt idle rond de 58 graden.
En vast wat koeler als ik m'n CPU normaal klok.

Dat ie er uitklapt is natuurlijk niet goed..

Ps die van mij doet het ook op 410/1140 ofzo
In Windows draait ie overigens op 300/1080. Core dus ondergeklokt.
Maar met die 62 graden van de TS mag die er echt niet uitknallen hoor, pas bij 115+ graden C moet je je echt zorgen gaan maken. Dus lijkt me om een DOA te gaan zoals ik had met mijn vorige kaart; een X1600Pro.

Goedkoop bellen via VoIP

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
MensionXL schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:19:
[...]

Maar met die 62 graden van de TS mag die er echt niet uitknallen hoor, pas bij 115+ graden C moet je je echt zorgen gaan maken. Dus lijkt me om een DOA te gaan zoals ik had met mijn vorige kaart; een X1600Pro.
en ik met mijn 7900gt :P en de 3.000.000.000 andere mensen met een nieuwe videokaart.
_/-\o_ _/-\o_

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Dit topic gaat nergens over, een keer een brak product ontvangen kan nou eenmaal gebeuren. Vraag de winkel om een omruiling :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.