Toon posts:

Leerboeken voor powerpoint 2000?*

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb powerpoint 200 nl maar ik zoek een boek hoe je kan leeren met powerpoint dat wul ik graag
leeren . ik werk graag met foto"s
laat mijn dan weetten welke boek groet is mijn dank
anton

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Allereerst welkom @ GoT. ;)

Er is niet één goed boek. Wat de een fijn vindt, is voor de ander een rampenplan. Kortom: even naar de bibliotheek en of de boekhandel waar ze je ongetwijfeld uitstekend van advies kunnen dienen. :)
Lees je ook even de faq "registratievoorwaarden" waarmee je akkoord bent gegaan en de Algemene gedragsregels (Netiquette)? Dan zie je dat het op Got op prijs wordt gesteld als je in je topicstart duidelijk aangeeft wat je zelf al gevonden hebt en of geprobeerd hebt. Dus in dit geval bv titels van boeken waar je over twijfelt om aan te schaffen, of je een beginner bent of een gevorderde, wat je dan met die foto's wilt doen etc. :)
En powerpoint 003 is niet echt een duidelijk titel. Verzin ajb zelf een titel voor je topic die de lading dekt.

Omdat hier niet veel meer uit kan komen dan 'dit vind ik een goed boek"en 'nee, joh, dit moet je hebben'gaat dit topic op slot.

offtopic:
Haal ajb je posts voor je op 'verstuur bericht' klikt even door een spellingchecker. :) Dat komt de leesbaarheid ten goede

[ Voor 26% gewijzigd door Lustucru op 27-10-2006 18:41 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.