Medion Beamer.. de bon !

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• RvG
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-11 14:04
Guys,

ik ben haastig opzoek naar een bon voor mijn beamer..
Na een dikke verhuizing ben ik mijn bonnetje kwijt geraakt die ergens in een bureaulade lag te wachten tot ooit eens ingeplakt te worden.
Dit is een bon van de aanschaf van de beamer uit 2003!

Omdat de composite uitgang het begeven heeft (en de SGB uitgang het nog doet)
mag ik hem nog voor december 2006 opsturen voor garantie. Alleen nu kan ik die fucking bon niet meer vinden.

Kan iemand mij eraan helpen, zodat ik toch ter garantie mijn beamer kan laten maken?

Gegevens beamer:
md2950NA

groeten
Raymond

Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is A Mystery

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lijkt me een beetje illegaal, om iemand anders zn bon te gebruiken. Dus ik denk dat je gewoon dikke pech hebt. Maar je kunt het eens aankaarten bij Medion, misschien zijn ze zo coulant om je toch garantie te geven. Ik zou er niet op rekenen though.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:43

Reptile209

- gers -

Als je nog een pinbetaling op je afschrift hebt van die beamer, kan het zijn dat ze je daar mee matsen.

Zo scherp als een voetbal!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:27

timovd

Voorsprong door techniek

kopie van rekeningafschrift. je hebt toch wel met pin betaald?

[ Voor 0% gewijzigd door timovd op 27-10-2006 17:57 . Reden: te laat ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Deze aanpak is in Nederland niet toegestaan en zou je zelfs als fraude kunnen bestempelen. Hier op GoT is het dus ook uit den boze...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.