Transcend 2GB met backup software op 2e partitie

Pagina: 1
Acties:

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-02 14:04
Als ik mijn pasgekochte in een USB slot steek, wordt de USB disk gevonden maar ook een CD speler met daarop de backupsoftware van het bedrijf Transcend. Omdat ik de stick alleen voor het opslaan van bestanden wil gebruiken zit ik niet om die backup software te springen.
Helaas vind ik op de site van Transcend alleen maar een tool om de partities "privat" waar de software op staat te vergroten, maar geen tool om de overbodige sofware mee te verwijderen.

Iemand een idee hoe ik de complete stick wel kan formatteren? Met de normale format methode wordt alleen de normale stick partitie geformatteerd. De CD partitie blijft ook dan bestaan.

a backup is a man's best friend

• fckgw
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-12-2021

fckgw

rhqq2

Rechts klikken op deze computer -> beheren -> schijfbeheer? Alle partities er daarmee afgooien en een nieuwe aanmaken. Is maar een suggestie.

Verwijderd

En anders probeer Partition Magic eens. Alhoewel .. zowel PM als schijfbeheer kunnen wel eens doodleuk zeggen van "het is een CDFS dus je kunt niet formatteren".

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2006 02:11 ]

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-02 14:04
Ik heb een E-mail van de support van Transcend gekregen.
Die hebben me laten weten dat de software en de virtuele drive in de chip zitten gebakken.
Dan gaat het feest dus over om die overbodige drive te verwijderen.

a backup is a man's best friend