offtopic:
Dit probleem is al enkele keren op GoT beschreven, helaas nooit helemaal in de hoedanigheid zoals ik die ervaar. Tevens is er nooit een oplossing omschreven waar mijn probleem mee verholpen kan worden. Vandaar dat ik het probeer met dit nieuwe draadje.
Dit probleem is al enkele keren op GoT beschreven, helaas nooit helemaal in de hoedanigheid zoals ik die ervaar. Tevens is er nooit een oplossing omschreven waar mijn probleem mee verholpen kan worden. Vandaar dat ik het probeer met dit nieuwe draadje.
Ik heb een PHP-pagina met PHP-sessies draaien. Wanneer ik die pagina binnen een iFrame aanroep vanaf hetzelfde domeinnaam is er geen enkel probleem. Is de iFrame echter op een andere domeinnaam gelokaliseerd dan de PHP-sessie-pagina, dan wordt de sessie niet verlengd zodra de gebruiker doorklikt naar een volgende pagina.
Dit probleem doet zich UITSLUITEND voor bij Internet Explorer 6 Service Pack 2 gebruikt. Bij alle andere browsers (waaronder IE7) die ik getest heb, wordt de sessie netjes doorgegeven.
Dit lijkt een security-issue binnen IE6-SP2 te zijn. Is dit te omzeilen?