Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• illstid
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-01-2024
Beste Mede-Tweakers,

Graag wil ik een kleine enquete met jullie doen over Salaris vs Secudaire Arbeids voorwaarden.
Ik heb namelijk de volgende vraag.

Wat hebben jullie liever?

Bij een baan als Medior .Net Ontwikkelaar

A. Een salaris van 2200 Euro bruto + auto van de zaak (bijv een peugot 207) Dit is dus een lease auto met normale rijskosten vergoeding. Dus er is wel een eventuele bijtelling op je bruto jaarloon.
B. Een salaris van 2500 Euro bruto

Dit is een enquete over een aanbod.

Graag alleen serieuze antwoorden, dus geen 5000 + laptop + auto + abbo op yabyum. :)

Graag zoveel mogelijk optie A of B

Alvast bedankt

[ Voor 18% gewijzigd door illstid op 27-10-2006 16:42 ]

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Antwoord 3: Een prettige werksfeer is voor mij belangrijker.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 22:59

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

En dit heb je niet bij het salariskompas van intermediair kunnen vinden omdat??

Sowieso vind ik het nogal mager omschreven. Senior? Medior? Junior? Als starter is dit behoorlijk ruim, maar voor iemand die al even bezig is is dit weer behoorlijk krap.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:40
voor 300 euro per maand kan je geen auto fatsoenlijk rijden.. (aanschafwaarde, verzekering, benzinekosten als je prive ook nog wat wil rijden.)... Optie A dus! :Y)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Na illstid in "[Salaris] De Ham Vraag" heb ik besloten mijn antwoord ongewijzigd te laten naar:

Aangezien ik voor 3600 Euro per jaar (in jouw rekenvoorbeeld 12 x 300 Euro) geen prive-auto kan rijden woon-werk en prive, zou ik dus voor minder salaris kiezen.

Maaruh, is dit een enquete of heb je een aanbieding gehad en ben je te bang om voor het geld te gaan?

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 27-10-2006 16:36 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:39
Ik weet niet wat financieel gezien een betere keus is. Wat houdt je namelijk netto over. Want die auto van de zaak gaat ook nog het een en ander van je brutoloon af. Daarbij moet je nagaan wat je normaal gesproken kwijt bent aan een auto (meestal kost een nieuwe auto ongeveer 500,- of meer euro per maand,incl brandstof verzekering en afschrijving.)

• illstid
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-01-2024
Gezien de reacties heb ik besloten om mijn start topic even aan te passen

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 3) Trouwens al gezien ? Daar staat al een hele hoop misschien dat je die informatie kunt gebruiken ?

Voor veel mensen zal het antwoord heel persoonlijk zijn , ik heb bijv nog geen rijbewijs (go figure).

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Herby schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:34:
Voor veel mensen zal het antwoord heel persoonlijk zijn , ik heb bijv nog geen rijbewijs (go figure).
Kom je in ieder geval niet over een mogelijke limiet van de prive-kilometers heen met je lease-bak.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Tja wat ik bedoel is dat er meer achter kan steken. Zo ken ik bijv mensen die geen auto rijden ivm het milieu , of omdat ze dicht bij hun werk komen.

Wat ik me bou afvraag wat je in vredesnaam met deze gegevens van plan bent en wat het nut voor tweakers is.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52
Dit topic gaat dicht. Er is geen toestemming gevraagd voor deze enquete en sowieso voldoet het niet aan de eisen voor een enquete. Als normaal topic is het ook niet geschikt aangezien het toch lichtelijk lastig discussieren is met alleen de letters a en b :P

[ Voor 23% gewijzigd door Rukapul op 27-10-2006 16:54 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.