Hallo allemaal,
gegevens:
Alcatel 706 voip
Speedlinq Comfort 6016 abonnement met bellen
KPN netwerk (blijkt Tiscali te zijn ???)
Na veel verschillende settings afgewerkt te hebben, heb ik eindelijk INTERNET .
In het Speedlinq-programmatje moest ik niet MIJN COMFORT abo opgeven maar ALL-IN !!!
(zoals ik hier ergens als tip kreeg ..dank u !!)
Nu kreeg ik mijn VoiP gegevens
-SIP
-User-ID
-Wachtwoord
vervolgens draai ik opnieuw het SPEEDLINQ programmatje, ditmaal MET de +bellen optie..
vuld de gegevens in... en.. $#@$#^&*# WÉÉR niet werken!!
m'n ADSL wel, maar de telefoon blijft dood.. ik wordt #@#$ ziek van die SPEEDLINQ
Ik dacht eerst nog dat het een aantal dagen kon duren dus wachte even af...NEE DUS
Ik kan ze óók NIET bellen want.. IK HEB #$#@%$# geen telefoon!! dank U Speed;linq..
Moet ik nog meer instellen dan de verstrekte gegevens ?? moet ik nog een aparte modem setup doen?? NAAST de speedlinq-programma??
H E L P !!
Wie heeft de helpdesk kunnen bereiken met hetzelfde probleem?? en kreeg de juiste oplossing ??
gegevens:
Alcatel 706 voip
Speedlinq Comfort 6016 abonnement met bellen
KPN netwerk (blijkt Tiscali te zijn ???)
Na veel verschillende settings afgewerkt te hebben, heb ik eindelijk INTERNET .
In het Speedlinq-programmatje moest ik niet MIJN COMFORT abo opgeven maar ALL-IN !!!
(zoals ik hier ergens als tip kreeg ..dank u !!)
Nu kreeg ik mijn VoiP gegevens
-SIP
-User-ID
-Wachtwoord
vervolgens draai ik opnieuw het SPEEDLINQ programmatje, ditmaal MET de +bellen optie..
vuld de gegevens in... en.. $#@$#^&*# WÉÉR niet werken!!
m'n ADSL wel, maar de telefoon blijft dood.. ik wordt #@#$ ziek van die SPEEDLINQ
Ik dacht eerst nog dat het een aantal dagen kon duren dus wachte even af...NEE DUS
Ik kan ze óók NIET bellen want.. IK HEB #$#@%$# geen telefoon!! dank U Speed;linq..
Moet ik nog meer instellen dan de verstrekte gegevens ?? moet ik nog een aparte modem setup doen?? NAAST de speedlinq-programma??
H E L P !!
Wie heeft de helpdesk kunnen bereiken met hetzelfde probleem?? en kreeg de juiste oplossing ??