Verwijderd
Ik was bij ben gewend dat je niet meer betaalde voor voicemail.
Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!
verder wel redelijk ontvangst hier in het verre friesland...
ik moet het ff weten
wil een dutchtone abboootje nemen
Telefoonlijn van de klantenservice zuigt idd, maar verder geen problemzz
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
klantenservice moet je gewoon niet gebruiken
kosten???
abo afgesloten via
www.gsmweb.nl
heb m'n abokosten dus helemaal vergoed gehad
Audi: Vorsprung durch Technik
Dutchtone180 voor 0 gulden. Niks betalen en na 3 mnd geld terug, nee, gewoon niks betalen.
Catch a smile out there!
Verwijderd
De keer dat ik belde namen ze gelijk op.Op woensdag 31 januari 2001 16:17 schreef Apronex het volgende:
als je hun klantenservice belt moet je meestal langer dan een half uur wachten voordat je geholpen wordt
Dekking in Limburg (mijn ouders wonen daar) is slechter dan Ben. (serieus!)
En ik heb regelmatig last ervan dat ik geen verbinding kan maken las ik iemand wil bellen. Probeer ik dan iemand anders zijn foon dat lukt dat meteen.
Oftewel, ik ben zeer ontevreden, als mijn abo afloopt over 9 maanden ben ik meteen weg!
https://www.strava.com/athletes/10490675
Nu ze de klantenservice verbeterd hebben gaat het echt een stuk beter met de service. Hebben nadat mijn telefoon gejat was mijn nummer intern geporteerd naar een nieuw abo (was goedkoper dan een tweedehands telefoon) zonder al te veel problemen.
Ontvangst is ook goed, komt zelden voor dat ik geen bereik heb (omgeving Breda, Eindhoven, Maastrich en een hele hoop kleine klote dorpjes onderweg!).
Ben ooit overgestapt van KPN omdat ze voor de grootverbruiker echt absurde prijzen rekenen. Enige wat ik bij d* mis is een buisiness-centre zoals bij KPN, lekker binnen lopen en ze lossen het probleem voor je op.
de betaler vervuilt
maar ik woon daar niet dus
Verwijderd
Alleen de klantenservice is k*t.
Ik ben zelfs een keer in slaap gevallen aan de telefoon toen ik ze belde!!
Verwijderd
heb je totaal geen onvangst
en de klanten service is ook dikke pis bij hun
naa 30 minuten wachten en dan weten ze verdomme nog geen antwoord op een simpele vraag te geven
van mij mag dutchtone verdwijnen voor altijd
met vriendelijke groet danny
Alleen de klantenservice is idd ruk, maarja, das nie so erg als er geen probs zijn...:P
maar je hoeft ze gelukkig niet altijd te bellen
Ik heb Ben en D*, kwa ontvangst zijn ze beide prima hier in Groningen. Ben is wel een tikje goedkoper. Ik ben met beide tevreden.
en als je alleen een abo neemt, bestel hem dan bij gsm.nl of een andere site die je abokosten sponsert!
Ligt dat misschien aan de mobiele?
edit: O ja, ik heb Dutchtone prepaid.
Nieuw, nu met Twitter
raar. ik heb meestal volle ontvangst, tis mij nooit overkomen dat mn gesprek werd onderbroken omdat de ontvangst slecht was. zelfs een keertje gebeld, toen de ontvangstwijzer maar 1 van de 4 liet zien (en die ene knipperde nog zelfs) maar ja das verleden tijd.Op vrijdag 02 februari 2001 03:36 schreef xfile het volgende:
Apronex, ik woon ook in Groningen, maar de ontvangst is bij mij af en toe kl*te. Hij houdt er dan gewoon mee op als ik iemand probeer te bellen:( ondanks dat ie op de 3 of 4 van de vier staat.
Ligt dat misschien aan de mobiele?
edit: O ja, ik heb Dutchtone prepaid.
edit: Oja, maak niet uit of je abo hebt of prepaid.
kan idd aan je mobiel liggen. Ik heb een nokia 3210.
Verwijderd
maar aan allebei de kanten zitten voor- en nadelen
Verwijderd
Ik heb nog een 180 MINUTEN abbo, dus dikke pret
Maar het nieuwe abbo ga ik niet meer bij dutchtone doen, want das bullshit.. een belbundel sucks !
helpdesk is NIET goed, veel te lang wachten (lijkt UPC wel)
ook als je beltegoed (pre-paid) hebt....¿¿¿Op vrijdag 02 februari 2001 12:33 schreef koen het volgende:
Voor zover ik weet is D* de enige die wanneer je belt in het buitenland, dit verrekent met je belbundel. Bij andere providers krijg je volgens mij nog een aparte rekening voor de gemaakte kosten.
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart