Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
:? Ik twijfel nog steeds tussen een N73 en een N80. Ik denk dat de nokia N80 qua schermresolutie beter is en natuurlijk de Wi-fi. Toch wil ik ook goede foto's en video's kunnen maken. Enige ervaringen? wat is de beste? 8)7

Verwijderd

n95 ;)

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:40
Dan denk ik dat je maar voor de N80 moet gaan. Als je begint over een betere schermresolutie en de wifi-functionaliteit, dan denk ik dat je later spijt kunt krijgen dat je toch niet de N80 hebt genomen ipv de N73.

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:38

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk dat je ervaringen genoeg kan vinden in PSGG? Je weet zelf wel wat je het beste kan doen, aangezien je dat al aangeeft.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Het is voor ons erg moeilijk om jou te vertellen wat jij moet nemen. De een heeft goede ervaring met toestel A en de andere niet. Viseversa voor toestel B.

Jij moet zelf je eigen mening proberen te vormen aan de hand van info die op tweakers breed beschikbaar is. Onze meningen zijn allemaal subjectief en daar heb jij zelf erg weinig aan.
Je zou ook langs een winkel kunnen gaan en er even mee spelen, zo kan je al beter een mening vormen en ervaring vragen van de verkoper.

Neem eens een kijkje in de volgende topics:

Nokia N73 Topic - Deel 2

Het Nokia N80 Topic Deel 4

Succes met je zoektocht ;)