Beste Tweakers,
Ik zit met een serieus probleem, namelijk dat mijn site bijna af is, maar dat ik maar niet uit kom voor de naam van mijn site.
Ik heb er al een paar in gedachten, maar weet niet zeker.
Ik wil een website naam met de volgende eisen.
De letter E moet aanwezig zijn en de letter O en de letter M in het midden en aan het eind X.
De namen die ik in mijn gedachten heb:
- ZomtreX
- ZeZomix
- Femotrix
- GemoTrix
- Zymotrex
Ik weet niet of deze wel relevant is voor mijn site, want ik ga er informatie geven ICT hulp, FREEware downloads, en DBZ
Mijn vraag is, zijn de boven genoemde website namen geschikt voor de onderwerpen die ik op mijn site zal zetten, zo niet vraag ik jullie om een site naam voor mij te verzinnen. Ik wil wel een X in mijn website naam.
Ik wacht op jullie reactie, alles is welkom.
Alvast Iedereen bedankt die deze topic leest en een reactie plaats.
Ik zit met een serieus probleem, namelijk dat mijn site bijna af is, maar dat ik maar niet uit kom voor de naam van mijn site.
Ik heb er al een paar in gedachten, maar weet niet zeker.
Ik wil een website naam met de volgende eisen.
De letter E moet aanwezig zijn en de letter O en de letter M in het midden en aan het eind X.
De namen die ik in mijn gedachten heb:
- ZomtreX
- ZeZomix
- Femotrix
- GemoTrix
- Zymotrex
Ik weet niet of deze wel relevant is voor mijn site, want ik ga er informatie geven ICT hulp, FREEware downloads, en DBZ
Mijn vraag is, zijn de boven genoemde website namen geschikt voor de onderwerpen die ik op mijn site zal zetten, zo niet vraag ik jullie om een site naam voor mij te verzinnen. Ik wil wel een X in mijn website naam.
Ik wacht op jullie reactie, alles is welkom.
Alvast Iedereen bedankt die deze topic leest en een reactie plaats.