Toon posts:

Standaardvragen over websites maken (i.c.m. Publisher)

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat - waarschijnlijk standaard - vragen die ik niet op google en op dit forum kan vinden, vandaar dat ik ze hier maar stel. Om te beginnen, ik ben zojuist deze site begonnen: www.billy-joel.nl die wordt gehost door www.ccchosting.nl.
Nu heb ik wat vragen:

- Als ik mijn site open in Internet Explorer, hoor ik geluid (dat moet ook:P), maar bij Firefox niet. Iemand een idee hoe dit kan?

- Is het mogelijk om gewoon één grote site te maken met Publisher (dus één bestand, ipv iedere pagina apart te moeten maken in een nieuw bestand)

- Ik heb twee vlaggen op mijn beginpagina, de nederlandse doet het al. Ik heb het zo gedaan:
eerst de pagina gemaakt in publisher die je moet krijgen als je op die vlag klikt. Die heb ik via FTP geupload naar mijn site. Dan in mijn publisher bestand met de vlaggen op de nederlandse vlag geklikt, rechtermuisknop, hyperlink en verwezen naar http://www.billy-joel.nl:...s/billy-joel.nl/Dutch.htm) want dat is blijkbaar het adres van dat bestand... Dit werkt WEL in Firefox, maar niet in Internet Explorer.
Is er geen mogelijkheid om die site gewoon www.billy-joel.nl/dutch.html te noemen?

- Helemaal bovenaan staat "Home", maar kan ik deze titel ook bewerken?

- De plaatjes bovenaan en de vlaggen zijn scherper in IE dan in Firefox. Hoe komt dat?

BVD.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:16

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Afgezien van dat je vragen allemaal wel heel erg basic zijn en makkelijk op te lossen zijn door eens wat beginnerscursussen op te duikelen, zou ik eens beginnen met het gebruiken van een ander programma voor het bouwen van je website.

Publisher is daar namelijk helemaal niet voor bedoeld, wat een van de oorzaken is waardoor jij als beginner niet overal uit komt. Als je persé met een microsoft office onderdeel wil werken, neem dan Frontpage, dat speciaal bedoeld is voor het maken van websites en daardoor een boel dingen die jij nu niet helemaal begrijpt al duidelijker zal maken.

Verder zijn er nog best aan aantal, wellicht betere, alternatieven, daarover is op het internet genoeg te vinden denk ik zo.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

wat Orion zei, we zijn niet je persoonlijke helpdesk, verder stoor ik me een beetje aan de opmerking "ik heb gezocht op google", owja? wat heb je wel gevonden dan? en waar heb je dan precies op gezocht?

Daarbij is het inderdaad zo dat een website liever met hele andere tools gebouwd wil worden.
als je per se met publisher wil werken, dan is dat third party software en moet je je vragen aan de makers van publisher stellen

[ Voor 17% gewijzigd door XangadiX op 27-10-2006 15:17 ]

Stoer; Marduq

Dit topic is gesloten.