Toon posts:

Schoolnetwerk..

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hej ,

Weet imand hoe ik een schoolnetwerk beveiliging kan omzeilen om newsleecher te gebruiken.
Op school haal ik namelijk met gemak 4 mb pers seconde.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2006 13:45 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.
Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden, vragen hierover te stellen of whatever. We willen dat gewoon niet op het forum hebben.
:)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-03 15:47
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:45:
Hej ,

Weet imand hoe ik een schoolnetwerk beveiliging kan omzeilen om newsleecher te gebruiken.
Op school haal ik namelijk met gemak 4 mb pers seconde.
haha, lijkt me een beetje onduidelijk. Wat voor programma's draaien ze daar? En wil je gamen op school of zo?

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:38
Je weet dat een beveiliging omzeilen niet legaal is?

Overigens is het ook handig als je verteld wát voor type beveiliging het hier om gaat.

• MachoM
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11-2025
Waarom denk je dat die beveiliging erop zit? En met deze hoeveelheid informatie is zowiezo niet veel te doen.

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-03 15:56
Ja, vraag je systeembeheerder hoe dit moet.

Oh, wacht, dat mag vast niet! Nee, dan niet...

Maar even serieus, hoe moeten we aan de hand van jou beschrijving weten hoe dat moet? Wat voor beveiliging is er? Hoe groot is het netwerk? Hoe log je in? enz. enz.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Die beveiliging zal er niet voor niets zijn, en als je die eraf wilt krijgen kun je dat het beste regelen met het systeembeheer i.pv. eromheen gaan hacken. Want dat laatste levert je alleen maar gezeik op, schorsingen, etc.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.