Deze week liep ik tegen een vacature aan die mij op het lijf geschreven lijkt. Functieomschrijving en profiel van het bedrijf sluiten vrijwel naadloos aan op mijn academische opleiding. Voor mij betekent dat dus maar 1 ding, SOLICITEREN!!!
Echter zit ik met een hele grote vraag. De functie betreft milieuadviseur/projectmanager en als salaris staat er bij dat dit marktconform is. Maar wat is een marktconform salaris voor een dergelijke functie?
Aan de hand van een andere vacture op een in principe lagere functie bij de overheid (beoordeling aanvragen milieuvergunningen), weet ik dat het minimaal schaal 10 van een overheidssalaris moet zijn. Maar gezien de zwaarte van de functie is het niet onrealistisch om van een hoger salaris of schaal uit te mogen gaan en ik vermoed dat schaal 11 of misschien zelfs 12 ook nog realistisch is.
Maar ik kan daar dus geen informatie over vinden, alle vergelijkbare vacatures spreken allen van een marktconforme beloning...
Wie kan mij helderheid verschaffen op deze vraag?
Voor de duidelijkheid, ik ben niet uit op een zo hoog mogelijk salaris (al is dat natuurlijk wel leuk
), maar met een realistische salariseis maak je nu eenmaal een betere indruk tijdens je sollicitatie dan met een eis die te hoog of te laag is voor de functie.
Voor de duidelijkheid, dit is de omschrijving van de ideale kandidaat voor deze functie:
Echter zit ik met een hele grote vraag. De functie betreft milieuadviseur/projectmanager en als salaris staat er bij dat dit marktconform is. Maar wat is een marktconform salaris voor een dergelijke functie?
Aan de hand van een andere vacture op een in principe lagere functie bij de overheid (beoordeling aanvragen milieuvergunningen), weet ik dat het minimaal schaal 10 van een overheidssalaris moet zijn. Maar gezien de zwaarte van de functie is het niet onrealistisch om van een hoger salaris of schaal uit te mogen gaan en ik vermoed dat schaal 11 of misschien zelfs 12 ook nog realistisch is.
Maar ik kan daar dus geen informatie over vinden, alle vergelijkbare vacatures spreken allen van een marktconforme beloning...
Wie kan mij helderheid verschaffen op deze vraag?
Voor de duidelijkheid, ik ben niet uit op een zo hoog mogelijk salaris (al is dat natuurlijk wel leuk
Voor de duidelijkheid, dit is de omschrijving van de ideale kandidaat voor deze functie:
- beschikken over een academische opleiding met relevantie voor ‘duurzame
ontwikkeling’ - hebben een brede ervaring met institutionele en beleidsmatige onderwerpen,
inclusief meerjarige internationale ervaring in de regio’s waarin Ameco actief is - hebben een duidelijke visie, onder meer op de rol van de overheid,
maatschappij en markt in het stimuleren van duurzame ontwikkeling - zijn in staat om vanuit die visie zelfstandig nieuwe marktkansen te ontwikkelen
alsmede projecten te werven en te leiden - hebben sterke communicatieve vaardigheden
- hebben het vermogen om zich in te leven in anderen, ook als die uit een heel
andere maatschappelijke of culturele context komen - zijn ondernemend, creatief, breed geïnteresseerd, sociaal betrokken,
doortastend en volhardend - vinden het een voorrecht en uitdaging om regelmatig beroepshalve in het
buitenland te kunnen zijn
[ Voor 0% gewijzigd door deepbass909 op 27-10-2006 16:49 . Reden: spelfouten zoveel mogelijk weggehaald... ik werk teveel met facturen ]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier