Shutdown probs

Pagina: 1
Acties:

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31
Ok ik heb dus problemen met het uitzetten van de pc. als ik shutdown druk gaat ie wel door en loopt vast voordat ie de pc uit zet. weet iemand hier iets voor. en nee die update van ms heb ik al!

asus p3v4x
128mb
asus v6600 deluxe
vortex2
3com etherlink

Click hier niet

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Ik heb dat probleem ook gehad, na het installeren van m'n asus v6800 deluxe. Was echt heel klote. Nu was m'n computer toch al toe aan een grote beurt en heb ik alles maar weer opnieuw geinstalleerd. Nu is het weer goed. Waarschijnlijk ligt het dus aan de asus drivers.

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31
dat is niet echt een optie want dat heb ik zonet gedaan zonder sucses

Click hier niet

• tweakerbee
  • Laatst online: 22:06

tweakerbee

dus..?

Heb je je HD echt geformatteerd? Probeer anders een andere drivers voor de videokaart (detonator)..

You can't have everything. Where would you put it?

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Ligt het niet aan je netwerkkaart?? Dat is vaak de oorzaak van zo'n probleem. Als de detanator drivers geen oplossing geven zou ik daar gaan zoeken. Of ff je pc uit elkaar halen en component voor component weer instaleren dan weet je zeker waar het aan ligt.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

het ligt waarschijnlijk aan de netwerkkaart, zit er een t-stuk & terminators (tenzij utp) op? Probeer hem eens in een ander slot te zetten. Probeer maar eens af te sluiten zonder netwerkkaart, dan weet je het meteen, dit kan ook door hem te disabelen eventjes.

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

• me1299
  • Laatst online: 14:12

me1299

$ondertitel

Licht misschien wel aan je videokaart.. Ik heb zelf een Diamond Monster Fusion en daarmee sluit de computer in windows tweede poging ook niet meer af.

Dan moet je shutdown update downloaden op die microsoft udpate site:

http://windowsupdate.microsoft.com

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Pagina: 1