Hoi
Ik ben al 2 dagen bezig om het onderstaande werkend te krijgen. Ik ben ten einde raad. Ik hoop dat jullie misschien oplossing, anders tips of opmerkingen hebben die mij weer op weg kunnen helpen. Ik ben op gebied van ASP een newbie.
De code voert een Stored Procedure uit in een MSSQL2005 database. Na de execute hoort er in objXML XML code te zitten. Alleen bij vervolg functies, krijg ik een foutmelding dat objXML geen XML object is.
Error Type:
Microsoft VBScript runtime (0x800A01B6)
Object doesn't support this property or method: 'objXML.selectSingleNode'
/mha/includes/scriptlibrary.asp, line 152
Ik ben er achter gekomen dat als ik 'Response.Write(objXML(0))' doe, dat ik een string krijg met vraagtekens en waardes die enigzins lijken op de XML bestand wat er opgehaald moest worden. Verder als ik de Stored Procedure uitvoer direct in MSSQL krijg ik wel 1 veld terug met XML code.
Kan het zijn dat ik nog een extra stap moet volgen om de waardes die uit de MSSQL database komen moet casten naar een XML object? Of zit de code in een object in mijn objXML?
Ik wil jullie graag meer informatie geven, als jullie dat nodig hebben.
Alvast bedankt!
Sven
Ik ben al 2 dagen bezig om het onderstaande werkend te krijgen. Ik ben ten einde raad. Ik hoop dat jullie misschien oplossing, anders tips of opmerkingen hebben die mij weer op weg kunnen helpen. Ik ben op gebied van ASP een newbie.
De code voert een Stored Procedure uit in een MSSQL2005 database. Na de execute hoort er in objXML XML code te zitten. Alleen bij vervolg functies, krijg ik een foutmelding dat objXML geen XML object is.
Error Type:
Microsoft VBScript runtime (0x800A01B6)
Object doesn't support this property or method: 'objXML.selectSingleNode'
/mha/includes/scriptlibrary.asp, line 152
Ik ben er achter gekomen dat als ik 'Response.Write(objXML(0))' doe, dat ik een string krijg met vraagtekens en waardes die enigzins lijken op de XML bestand wat er opgehaald moest worden. Verder als ik de Stored Procedure uitvoer direct in MSSQL krijg ik wel 1 veld terug met XML code.
Kan het zijn dat ik nog een extra stap moet volgen om de waardes die uit de MSSQL database komen moet casten naar een XML object? Of zit de code in een object in mijn objXML?
Ik wil jullie graag meer informatie geven, als jullie dat nodig hebben.
Alvast bedankt!
Sven
ASP.NET Visual Basic:
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
| Set objConn = Server.CreateObject("ADODB.Connection") Set objCommand = Server.CreateObject("ADODB.Command") objConn.Open(g_strConnectionString) With objCommand .ActiveConnection = objConn .CommandText = "dbo.usp_Admin_GetHubSummary" .CommandType = adCmdStoredProc Set paramId = .CreateParameter("@intUserID", adInteger , adParamInput) paramId.Value = g_lngUserID .Parameters.Append paramId Set paramId = .CreateParameter("@intProjectID", adInteger, adParamInput) paramId.Value = lngProID .Parameters.Append paramId Set objXML = .Execute End With |
ASP.NET Visual Basic:
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
| If objXML Is Nothing Then varValue = "" Else Set objNode = objXML.selectSingleNode(tmpName) If objNode Is Nothing Then varValue = "" Else varValue = objNode.text End If End If |